Mangler der ikke en dommer?

Kan det passe at der kun er en katagori III dommer i Nærum ? …Så bliver det sandelig en lang dag for os :smiley:

Ja, især når man tænker på Lotte Borchs sædvanlige tempo :wink: Der er blevet nævnt et sted, at der nok kommer en kat.III/kat.IV dommer til - men det vides ikke hvem endnu…

Tak Camilla …Det var netop osse Lotte Borchs kendte tempo jeg tænkte på …Hvis der kun bliver hende, så må vi hellere tage luftmadras med :-). Lad os håbe der dukker en mere op, og så kan vi jo altid krydse fingre for hvem vi håber det skal være :slight_smile:

Jeg har også læst et andet sted at der i hvert fald kommer en dommer mere, man ved blot ikke hvem endnu :slight_smile:

-LOL hvilken herlig billeddannelse der kom i mit hoved da jeg læste det der…

Det kunne være rart om den dommer kom på inden frameldingsfristen :slight_smile:

Jeg gider ikke have Lotte til begge mine katte, da jeg syntes det er spild af penge :ups:

Looooool …Kan lige se for mig, at hallen er fyldt med luftmadraser og soveposer :slight_smile:

Lotte er bestemt en sød pige, men hun er utrolig laaaaaangsom, så hvis hun er eneste katagori III dommer, og der er mange katte i denne katagori - Så kan jeg godt love, at denne udstilling ikke lukker før tid - Tværtimod :-))

[quote=Catika;294678]Det kunne være rart om den dommer kom på inden frameldingsfristen :slight_smile:

Jeg gider ikke have Lotte til begge mine katte, da jeg syntes det er spild af penge :ups:[/quote]

Netop !! …Jeg tror mange holder sig lidt afventende ?

[quote=Catika;294678]Det kunne være rart om den dommer kom på inden frameldingsfristen :slight_smile:

Jeg gider ikke have Lotte til begge mine katte, da jeg syntes det er spild af penge :ups:[/quote]

Og der er stadig en lille mulighed for, at jeg vælger at tilmelde Galliano - men han skal dælme ikke tabe hverken BIV eller certifikat, fordi dommeren er bange for burmesere, der snakker :frowning: Så jeg sidder på mine hænder et par dage endnu :slight_smile:

Best in Show skal også nok blive en fantastisk oplevelse med kun en kat.
III-dommer :?

Søndag i Hobro var der to kat. III-dommere, så det var heller ikke lige frem ophidsende, men Nærum slår da vist den med flere meter, hvis ikke der kommer en mere på :tihi:

Mariann

[quote=dK Gugs;294735]Best in Show skal også nok blive en fantastisk oplevelse med kun en kat.
III-dommer :?
[/quote]

tragi-komikken begynder at blive overvældende her… ej der må da komme 1-2 mere…

det ville da være kedeligt at hvis 2 dommere var uenige om BISerne… hvad gør man egentlig så ? trækker lod??

Ja, det er normal praksis. Det er nemlig ikke unormalt, at der ikke er flere end 2 dommere til kat. III.

Hun er så pt. ikke alene eneste kat. III-dommer, hun er også eneste kat. IV-dommer :slight_smile: Men når Racekatten siger, der kommer én mere, så kommer der selvfølgelig en mere - det andet ville være grotesk :slight_smile: For mit vedkommende er det mest min nysgerrighed, der gør, at jeg gerne vil se navnet, før jeg evt. tilmelder - og ellers bliver mit ønske et fravalg i stedet for et tilvalg, som det normalt er :slight_smile:

Jeg har tilmeldt mig …Og denne gang er jeg ret ligeglad med hvilken dommer vi får. Mit hovedformål med udstillingen er at få testet hvordan mine to små nye tøzer tar’ en udstilling - Men derfor kunne det nu være dejligt at få en god bedømmelse af en dommer som ved hvad man kikker efter :slight_smile:

Lotte Borch er bestemt ikke bange for en burmeser, men hun belønner ikke dårligt temperament, hvad jeg synes er helt OK, men ganske alm. burmesersnak, det ta’r hun oppe fra og ned…:slight_smile:

Åh er så dårlig til det der multiciter:

Battlestar: det sker tit at der med to dommere er uenighed, se bare kategori 4 der næsten altid har to dommere, som regel er der en tredie dommer der kan gå ind og afgive den afgørende stemme, men lodtrækning er sket nogle gange, hovedløs måde at afgøre hvilket kat er den bedste.:sorry:

KH
Linda

[quote=mea culpa;294962]Lotte Borch er bestemt ikke bange for en burmeser, men hun belønner ikke dårligt temperament, hvad jeg synes er helt OK, men ganske alm. burmesersnak, det ta’r hun oppe fra og ned…:slight_smile:
[/quote]

Det er så ikke, hvad jeg har hørt fra en anden burmeserudstiller, hvis kat havde kommentarer til alt :slight_smile: Om hun så anser det for at være dårligt temperament, ved jeg selvfølgelig ikke :slight_smile:

Jeg giver altså Linda ret…Lotte er ikke bange for burmesere der snakker, og hun er udemærket kvalificeret til at vurdere om det drejer sig om dårligt temperament.
Lotte er faktisk også god til katte som er ophidsede og bange, fordi hun selv er så rolig (FOR rolig, kan vi godt blive enige om!!)

Hans Lindberg har sagt ja til at komme og dømme i Nærum :slight_smile:

Ham kender jeg ikke, er det noget jeg skal være glad eller ked af ? :smiley:

Mjah … ikke verdens bedste dommer, men personligt foretrækker jeg ham fremfor Lotte Borch - ikke at det siger så meget :tihi:

Tak Vivi …Med andre ord, lidt i retning af om man vil hænges eller skydes :høhø:.

Er han okay til at håndtere katte …Nu har jeg jo to lømler med, som sikkert ikke kan stå stille i mange sekunder af gangen - Så måske skal jeg alligevel ønske Lottes langmodighed ?