Mangler katte-pasning i julen - Aarhus/Tilst området

Hej!

Jeg er så heldig, at jeg har fået mulighed for at komme på målmandskursus i Sverige i dagene 25/12-28/12 og det betyder at jeg skal finde en løsning på at få mine katte passet!

Jeg søger derfor en, som er i Aarhus/Tilst og har lyst, tid og overskud til i dagene 24/25-27 december at kigge ind til mine små hustigre mindst en gang om dagen, og gerne flere, hvis overskuddet og tiden er til det. Jeg giver gerne noget til transport og som tak for hjælpen, da det ville lette mit hjerte SÅ meget at få styr på det!

Jeg kender ingen i området jeg kan spørge, da alle dem jeg kender, er unge som mig, som tager udenbys for at besøge familie i julen. Det samme gør jeg, da jeg regner med at tage til Kolding den 23/24 december og så tage direkte derfra til Sverige.

Det ville være en KÆMPE hjælp, og jeg vil stå i gæld til den der kommer og ser efter disse to skønheder:

Nå - Johnny var sød at tilbyde sin hjælp lige idet jeg lavede tråden, så bare se bort fra denne tråd!

Ellers kan jeg også kigge forbi :slight_smile:

Hvis det glipper med Johnny, kontakter jeg dig Maibrit - og tak!!

hey så er i flyttet. Hvornår kommer du til kaffe ( cola) og rynke nus ?

[QUOTE=kira v;1204486]hey så er i flyttet. Hvornår kommer du til kaffe ( cola) og rynke nus ?[/QUOTE]Det er vi nemlig - og jeg er ved at dø 1000 gange på min cykeltur fra Tilst til universitetet. :rip::sveder:
Jamen jeg har fri det meste af efterårsferien. :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Maibrit;1204626]Det er vi nemlig - og jeg er ved at dø 1000 gange på min cykeltur fra Tilst til universitetet. :rip::sveder:
[/QUOTE]

Heh, det må være bakken på Viborgvej? Og tager du så Ringgaden, eller kører du helt ned og tager den op ad Langelandsgade/nogle af de der små veje?

man kan faktisk mere el mindre godt snige sig fra uni og til tilst uden de helt dumme og lange bakker, selvfølgelig alt efter hvor på uni man er

Hvordan? Og hvis vi nu siger Kemisk institut :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1204652]Heh, det må være bakken på Viborgvej? Og tager du så Ringgaden, eller kører du helt ned og tager den op ad Langelandsgade/nogle af de der små veje?[/QUOTE]Jeps, det er netop Viborgvej, og så til venstre af Hasle Ringvej indtil, at jeg når Paludan-Müllers vej, som jeg svinger til højre på. Oplevelsesøkonomerne har deres eget hus på Finlandsgade.

[QUOTE=Johnny;1204663]man kan faktisk mere el mindre godt snige sig fra uni og til tilst uden de helt dumme og lange bakker, selvfølgelig alt efter hvor på uni man er[/QUOTE]Tips til at undgå bakken på Viborgvej modtages med kyshånd. :thumbup: Jeg har dog også prøvet ruten omkring Marienlystvej, men det var ingen succes på cykel pga. trafikken.

Ja, især når du er på Finlandsgade så er Ringvejen da det eneste rigtige :slight_smile: Jeg har selv redet på en hest ude i Tilst, hvor jeg skulle op ad Edwin Rahrsvej og så op ad ringvejen til jeg næsten nåede Randersvej, det var også drøjt