Mangler stewarder i Gram

Ja, jeg har lige fået en mail fra JYRAK hvor de efterlyser stewarder, så hvis der er nogen der overvejer at melde sig til men endnu ikke har gjort det. Eller som har lyst til at prøve at gå føl bare - så synes jeg da at I skal skrive en mail til dem nu :ok:

Vedhæfter lige en bemærkning nedenunder din Eva:

Udstillingen kan ikke starte for der er stewarder så hjælp dig selv/ din opdrætter/ venner osv. for det er faktisk meget hyggeligt og lærerigt og gå steward…
Jo hurtigere folk tilmelder sig jo hurtigere på dagen kan bedømmelserne starte. AL løberiet efter folk og tiggen og beden om hjælp vil være unødvendig!!! :wink:

Bare lige lidt fra mig!

Jeg ville gerne, men skal slet ikke udstille :frowning:

Annie - Det skal jeg heller ikke. Jeg tager bare med for at gå steward :slight_smile:

Åhh, det kunne ellers have været godt for mig! Det ser desværre bare ud til at per skal bruge bilen søndag. Men mangler de også føl? Altså der skal man da bare følge en, ikke?

Laina - Det skal man bare, ja! Men Laina altså! Så kører du bare med Tine og René når de afleverer katte til Kira og mig i Århus - og så kører du med der! :slight_smile:
Men du må hellere lige ringe og fortælle Tine det, nu når du ved det med bilen :slight_smile:

(og jeg har forresten lige sendt dig en sms med det her -tihi)

Ja, jeg fik SMS’en.

Jeg skriver til Tine, har bare udskudt det for at være sikker for man ved aldrig med det militær halløj.

Jeg tror bare det er lidt for stor en mundfuld for mig.

Laina - Hvis du vil er du velkommen til at gå føl hos mig. Det giver godt nok ikke flere stewarder på denne udstilling, men det kan jo være du bliver bidt af det :wink: Og så har du også et gavekort til når du skal have Bamse med til Hobro :d :wink: (hvis du vil det altså, ellers vil Tine eller en anden sikkert gerne bytte med kontanter)

Ikke fordi jeg selv har lyst til at være steward, men nu skriver jeg altså, hvad jeg ofte har tænkt. Nemlig det, at hvis man har lyst til et fællesskab med kattemennesker og måske savner et socialt netværk, så kunne det være alle tiders chance for at få nye venner, hvis man meldte sig som steward. Det må også være lærerigt på mange måder, hvor man kan udvikle forskellige sider af sig selv, som man f.eks. vil kunne bruge i jobsammenhæng.

Jeg synes, at det sammenhold vi har oplevet med kattemennesker til udstillinger og i vores studiekreds er noget af det bedste, der er sket for mig de sidste par år.

Så hold jer endelig ikke tilbage, når Eva tilbyder jer, at I kan gå som føl hos hende. Alt skal jo læres og Eva lærer helt sikkert gerne fra sig.

Ja, jeg lærer gerne fra mig :wink: Jeg vil dog råde til at gå ved Nikie eller en mere erfaren end jeg. Jeg lærer gerne det jeg kan fra mig. Men har kun gået en håndfuld gange nu. Men det er da ved at være lidt en rutine, heldigvis :slight_smile:

syntes det ku være rigtig sjovt og lærerigt at prøve at gå som steward, men er desværre hængt enormt meget op næste weekend, ellers harvde jeg meldt mig uden at blinke og garanteret at fru tonya osse ville hjælpe osse.
jeg håber det hele flasker sig og at der bliver det antal stewarder der er behov for

Jamen Eva jeg ville hjertens gerne køre til Gram blot for at være steward, hvis jeg ligesom dig boede i Århus. Men nu er sagen den at jeg bor i København, så jeg vil altså ikke bruge 350,- på broen + 500 på benzin for at gå steward :slight_smile:

Men hvis der var nogen der skulle derover og jeg kunne køre gratis med, mod lidt underholdning, så var jeg da klart frisk. Dog kun om lørdagen, da jeg har fødselsdag søndag og får gæster :slight_smile:

Annie - Nårh, det var ikke fordi jeg mente at du lige præcis skulle køre derover :slight_smile: Det var bare for at pointere at man ikke nødvendigvis behøver udstille for at gå steward :slight_smile:

Johnny- Ærgeligt nok :slight_smile: Jeg er sikker på I begge ville more jer meget med at gå steward

Første gang du gik var du ikke føl hos mig der???
Har ihvertfald haft en del føl gennem tiden…
Nu er det dog en højgravid mave og mine ben der sætter stopper for og gå steward… så det lader jeg manden om!!!
(Synes nemlig ikk det ser så pænt ud og være siddende steward :wink: )

Krista - Jo, det var hos dig jeg fik føl ved Britta Busse i Billund :slight_smile: Og så gik det lige ½ år inden næste gang og jeg fik lov at gå føl hos Nikie den ene dag og gik alene den næste :slight_smile:
Ja, jeg så godt din mave i Middelfart :slight_smile: så den må da være vældigt stor efterhånden.

Jeg har aldrig gået føl. Jeg blev kastet direkte ud i det på Årslev udstillingen sidste år mener jeg det var, hvor jeg gik hos Anika Billing. Det gik fint, og jeg fik en rigtig pæn udtalelse fra hende :slight_smile:

Hvis man er en erfaren udstiller, behøver man ikke gå føl - så burde man gennem tiden have observeret, hvad en stewards opgave er :slight_smile:

Men hvis ikke man er det, er det helt klart en god idé med en gang som føl.

[quote=Eva K;248189]Krista - Jo, det var hos dig jeg fik føl ved Britta Busse i Billund :slight_smile: Og så gik det lige ½ år inden næste gang og jeg fik lov at gå føl hos Nikie den ene dag og gik alene den næste :slight_smile:
Ja, jeg så godt din mave i Middelfart :slight_smile: så den må da være vældigt stor efterhånden.[/quote]

Nåee ja men man kan jo godt huske det når man så kommer igang igen… Jeg gik heller Aldrig føl men blev kastet direkte ud i det… faktisk var det okay for man læner sig op af dommeren og (jeg havde en super sød dommer Bjarne Wikstrøm)han tog sig tid til og forklare hvordan han ville have tingene.
Jo min mave er efterhånden besværlig… så det bliver nok dennegang noget med at jeg har stolen under armen og tager den med hen til det sted jeg opholder mig en del og sidder der indtil næste stoppested.
Kan ihvertfald ikke holde til og stå op så længe mere… :wink:

ja og du havde INGEN og læne dig op ad… så derfor så ved du ikke hvordan det var og gå med en anden… og tror faktisk det er sundt nok!!!

Kunne én af jer der ved det, ikke lige skrive en kort beskrivelse af hvad man skal som steward?

Jeg har ikke mindre end 3 børn (alder 16-20-21, Anna vil også gerne, men hun er jo kun 13, så hun må vel ikke, eller hvad?), der super gerne vil, men da vi faktisk ikke aner hvad det indebærer, så ville det måske være en skide god idé først at høre om det.

Jeg ville såmænd også gerne, men kan jo dårligt gå ret meget, så det duer nok ikke???