Mangler texturizer spray til Roskilde udstillingen

Det ser ud som om, at Bugattis vask ikke er gået helt godt - han totter og krøller på maven, men måske kan det reddes med en texturizer spray, men vi har bare ikke en. Ann-Dorrit kommer vist heller ikke på DARAKs udstillinger, så vi kan ikke engang nå at få fat i en i morgen tidlig.

Er der mon nogen herinde fra, der kommer til Roskilde i morgen, som kan tage en med fra Ann-Dorrit? Eller evt. en vi må låne?

Vi kan selvfølgelig vaske ham om, men jeg synes, det er lidt synd at udsætte ham for det, når han nu ikke er vild med det, hvis det kan reddes med lidt spray.

Andre gode råd modtages også gerne med kyshånd :kryds:

Jeg har en, men jeg kommer desværre kun søndag :frowning:

[quote=Jane;235523]Det ser ud som om, at Bugattis vask ikke er gået helt godt - han totter og krøller på maven, men måske kan det reddes med en texturizer spray, men vi har bare ikke en. Ann-Dorrit kommer vist heller ikke på DARAKs udstillinger, så vi kan ikke engang nå at få fat i en i morgen tidlig.

Er der mon nogen herinde fra, der kommer til Roskilde i morgen, som kan tage en med fra Ann-Dorrit? Eller evt. en vi må låne?

Vi kan selvfølgelig vaske ham om, men jeg synes, det er lidt synd at udsætte ham for det, når han nu ikke er vild med det, hvis det kan reddes med lidt spray.

Andre gode råd modtages også gerne med kyshånd :kryds:[/quote]

Jeg kommer og jeg tager da lige en ekstra med… :thumbup:

glemte lige jeg, er der ved 8 tiden… og har en rød og hvid mco med og mit fulde navn er Hanne poulsen

Øv, men tak for tilbuddet!

Super! Tusind tak skal du have! Vil du have mit telefonnummer, så du kan finde os? Ellers står der Jane og Flemming fra Kattegale på vores bur og der står også Junglemans Bugatti :slight_smile:

[quote=Jane;235529]Øv, men tak for tilbuddet!

Super! Tusind tak skal du have! Vil du have mit telefonnummer, så du kan finde os? Ellers står der Jane og Flemming fra Kattegale på vores bur og der står også Junglemans Bugatti :)[/quote]

mon ikke vi kan finde hianden… mine bur gardiner er sølvgrå og sorte

Det ser ud til, at Ann-Dorrit også sender en spray til Roskilde til os, så vi får muligvis ikke brug for din alligevel Hanne, men tag den bare med alligevel, hvis nu noget skulle kikse.

1000 tak for din hjælp!

[quote=Jane;235580]Det ser ud til, at Ann-Dorrit også sender en spray til Roskilde til os, så vi får muligvis ikke brug for din alligevel Hanne, men tag den bare med alligevel, hvis nu noget skulle kikse.

1000 tak for din hjælp![/quote]

Jamen jeg har skam osse pakket den ned i tasken