Maria Amanda er over 1000 indlæg, og skal have et tilnavn

Helene…jeg er imponeret!!!
Du ryster dem da bare ud af ærmet, hva??!!
:klap::klap::klap:

Der er såååå mange supergoe allerede!!!

Gotisk fe, Kreativ kunstnerinde og banankagebager med sorte negle

[QUOTE=Helene;602993]Kreativ studine med katte, kunst og næstekærlighed…

Kreativ biokemiker med katte på facitlisten

Kunstnerinde med Katte, Kemi og Kærlighed

Hmmmmmmm, så må andre tage over…[/QUOTE]

Gotisk kunstner fe med katte, kemi & japansk forkærlighed…

Eeej Rikke, det kan jeg rigtig godt lide :slight_smile: Det er jeg enig i :smiley: :hjertehop:
Gotisk kunstner fe med katte, kemi & japansk forkærlighed - Det lyder super godt :slight_smile:
Hvad sys i andre?

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Nu er jeg god og mild af natur, så Maria Amanda :

Har du et tilnavn du er vild med så skriv det her i tråden - så får du lige præcis, hvad du ønsker dig.
:slight_smile:

Ih altså, nu har jeg gået og tænkt over det hele dagen, og det er bare SÅ svært at vælge! Der er alt for mange gode! :yatta::yatta::yatta:

Men jeg må sige, at jeg synes rigtig godt om Helenes “Kunstnerinde med katte, kemi og kærlighed” - Jeg er vild med, at det er et bogstavrim og indeholder de vigtigste elementer i mit liv: Min største hobby, mine elskede piger, min forskning og min mand. :hjerte:
Men jeg er nu også vild med at blive kaldt gotisk, og hvem kan ikke lide at blive kaldt fe? :ups:

Jeg synes altså at I skal vælge! :smiley:

Og tusind tak for alle de gode navne - I ryster dem jo ud af ærmet som Sannela siger! :inlove::inlove::inlove:

Så Tut!!!
Du må have gang i en afstemning!!!

[QUOTE=Sannela;604420]Så Tut!!!
Du må have gang i en afstemning!!![/QUOTE]

Tutten skal til tandlæge og have en rodbehandling - så måske er hun lidt optaget andetsteds :slight_smile:

[QUOTE=Maria Amanda;604159]Ih altså, nu har jeg gået og tænkt over det hele dagen, og det er bare SÅ svært at vælge! Der er alt for mange gode! :yatta::yatta::yatta:

Men jeg må sige, at jeg synes rigtig godt om Helenes

“Kunstnerinde med katte, kemi og kærlighed”

  • Jeg er vild med, at det er et bogstavrim og indeholder de vigtigste elementer i mit liv: Min største hobby, mine elskede piger, min forskning og min mand. :hjerte:
    Men jeg er nu også vild med at blive kaldt gotisk, og hvem kan ikke lide at blive kaldt fe? :ups:

Jeg synes altså at I skal vælge! :smiley:

Og tusind tak for alle de gode navne - I ryster dem jo ud af ærmet som Sannela siger! :inlove::inlove::inlove:[/QUOTE]

:ok::ok:

Det er helt klart og så min favorit - den er ganske enkelt bare… rammende :slight_smile:

Og siden DU er vild med det og JEG har oprettet tråden - så napper vi da bare den… :):slight_smile:

Nu er det vel egentlig kun 2 af forslagene som Maria Amanda er i tvivl om nemlig:

  1. “Kunstnerinde med katte, kemi og kærlighed”

  2. “Gotisk kunstner fe med katte, kemi & japansk forkærlighed”

Ihvertfald sådan som jeg har forstået det :wink:
Det er Helenes og mit forslag, og jeg har jo egentlig kun tilføjet et par ord i Helenes udgave :wink:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;604430]Nu er det vel egentlig kun 2 af forslagene som Maria Amanda er i tvivl om nemlig:

  1. “Kunstnerinde med katte, kemi og kærlighed”

  2. “Gotisk kunstner fe med katte, kemi & japansk forkærlighed”

Ihvertfald sådan som jeg har forstået det :wink:
Det er Helenes og mit forslag, og jeg har jo egentlig kun tilføjet et par ord i Helenes udgave ;)[/QUOTE]

:):):slight_smile:

Laver lige en afstemning så …

[QUOTE=Tante Tut;604431]:):):slight_smile:

Laver lige en afstemning så …[/QUOTE]

Du havde nået at lave dit indlæg, inden jeg skrev… Så det er helt op til dig :wink:

:):slight_smile:

Jae… men du har da ret i at MA var glad for to af dem - så nu har jeg lavet en afstemning… :ok: