Marianne har passeret de 1000 indlæg (Nu med afstemning)

Dansemus med internatkatte og dammråttor

Hihi, Majbrit - den med hattifnattarne havde jeg ikke set:klapper:


Hvor er I altså bare søde… Det er VILDT underholdende at læse jeres forslag. Visse er gode og visse er ikke så meget “mig” i måden det skrives på… Men jeg skal nok selv komme med en favorit også… TAK :slight_smile:

Barmhjertig, dansende globetotter med banditkatte og dammråttor :slight_smile:

Barmhjertig henviser til hendes/din kærlighed og vilje til at hjælpe katte i nød på internaterne
dansende - ja en lille fugl sang om at hun/du danser
globetrotter - hun/du har betrådt og beboet flere lande
banditkatte - henvisning til hendes/din hilsen efter hendes/dine indlæg
og dammråttor - nullermændende :slight_smile:

Verdensvant Dansemus med omsorgsgen :slight_smile:

Humoristisk Dansemus med omsorgsgen :hjerte: :slight_smile:

Skal vi ikke prøve at få fundet et navn til Marianne ??
Flere der har ideer??

Jeg kommer lige med egne bud. De er lidt omskrivninger af alle jeres - undtagen én, der er kopieret direkte…

Jeg vil være ked af ordet bramfri (i min verden er det umiddelbart ikke så positivt - selv om det kan opfattes både og:ups:). Jeg syntes ordet hybelkaniner og hjemmesiden er vidlt god underholdning - men da jeg skrev det, var det bare for at få lidt fyld på jeres viden om mig. Det lyder som om jeg har mange herhjemme - det har jeg ikke - bare lige for god ordens skyld - :tihi:

Nåå, her er mine egne sammeskrivninger :

Finn - din har jeg nappet med i fuld længde: Gymnastisk globetrotter med godt hjerte for gadekattene

Globetrotter med danse gen og internatSkatte

Omsorgsfuld globetrotter med dansegen og hang til hest og kat

Verdensvant dansemus med omsorgsgen for internatkattene

Danseglad globetrotter med hjerte for dyr i nød

Er der en særlig du bedst kan lide, Marianne?

Uhhh Lone… Det ved jeg ikke helt… Så langt har jeg ikke tænkt - jeg prøvede bare at tilpasse dem lidt mere - hihi :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;772867]Verdensvant dansemus med hjerte for internatskatte og hybelkaniner

(HA! Det er bare SÅ sjældent at jeg kan bidrage med noget i de her tråde… er normalt totalt fantasiforladt :smiley: )[/QUOTE]

[QUOTE=TrekkieGrrrl;772990]Jeg er faktisk ret vild med Ann K’s forslag :slight_smile:

Hmm…

Nej min hjerne står HELT stille lige nu. Jeg grubler videre…[/QUOTE]

Enig - jeg kan heller ikke komme på noget… Anns er fint!

Nu har jeg stemt på én af mine egne favoritter :slight_smile: Verdensvant dansemus med omsorgsgen for internat kattene…

Jamen så stemmer jeg på det samme - du skal jo have et navn du også selv bliver glad for!

:slight_smile:

Jeg syntes der er mange gode - men har udvalgt mig 4 favoritter :slight_smile: Så tak :slight_smile: