Marianne K er over 1000 indlæg

Hjælp med at finde på et godt tilnavn til hende :slight_smile:

Hun er sagsbehandler, elsker naturen og fotografi

Wow, det skal være godt :slight_smile:
Natur-talent udi fotosagsbehandling…
Naturkærlig fotobehandler

…tænke… :øhmm:

Marianne, vil du ikke selv komme med nogle input om flere ting, der er vigtige for dig, noget, du brænder for - det, der får dig op at ringe :?

[quote=birtheras;336694]Hjælp med at finde på et godt tilnavn til hende :slight_smile:

Hun er sagsbehandler, elsker naturen og fotografi[/quote] Nemlig - jeg er vild med natur og har næsten altid mit kamera med:thumbup:

[quote=MiSi;336738]Wow, det skal være godt :slight_smile:
Natur-talent udi fotosagsbehandling…
Naturkærlig fotobehandler

…tænke… :øhmm:

Marianne, vil du ikke selv komme med nogle input om flere ting, der er vigtige for dig, noget, du brænder for - det, der får dig op at ringe :?[/quote]

Joooh, :ups: jeg er selvfølgelig tosset med mine 4 katte og 2 hunde. Vi camperer rigtig tit. Det gør mig glad, når jeg kan se mine dyr har det godt.

Omvendt gør det mig ret mopset, når folk prøver at snyde mig, her tænker jeg især via mit job som sagsbehandler for kontanthjælpsmodtagere. Nogle gange tror de altså at en sagsbehandler ingen hjerne har :tihi:

Ellers ved jeg søreme ikke lige, hvad jeg skal skrive om mig selv :slight_smile:

Sagsbehandlende-Kattemor-Med-Fotoblik :slight_smile:

Systemvogtende fotocampist :slight_smile:

Foto-nørd med hang til natur og katte

Ufuppelig campist med foto-natur :?

Bare sådan off-the-cuff på sengekanten :slight_smile:

Den er go’ :tihi:

Sagsbehandlende Natur-paperazzi (staves?)

Bistandsrådgivende Lindselus-campist

Camperende sagsbehandler med Zoom (for morskabsskyld kan ekstra oér indsættes :p)

Almost on the spot :ok:

Sagsbehandler-kattekonekampist med fotoblik

Hvad siger I til den?

Denne giver Marianne selv udtryk for at hun syntes er god så det er vel meget nærliggende at vælge den :slight_smile:

Gerne :smiley:

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=337589#post337589”]Tilnavn Tillykke Marianne K - De Kattegale Debatterer[/ame]