Marsvin sagen. Ikke 15, men 19

OMG!

Han er 19 år… PRALER af at have gjort det… og hans mor bakker ham op…

FØJ!

[quote=Natascha;119638]Herregud - et dødt marsvin – Ekstra Bladet

OMG!

Han er 19 år… PRALER af at have gjort det… og hans mor bakker ham op…

FØJ![/quote]

Med sådan en mor er det da ikke så sært, at han er blevet en total hjernedød idiot.

-grrrierdumme-grrrierdumme-grrrierdumme-grrrierdumme

Med fare for at blive censuretet eller frosset.
Han burde hænges op i sine ædlere dele, i en klaverstreng, fires ned i små ryk, for til sidst at blive kastereret med et sløvt råkostjern.

Hans mor, hun burde ALDRIG have haft et cpr nr.

[quote=Mig og Mille T;119642]Med fare for at blive censuretet eller frosset.
Han burde hænges op i sine ædlere dele, i en klaverstreng, fires ned i små ryk, for til sidst at blive kastereret med et sløvt råkostjern.

Hans mor, hun burde ALDRIG have haft et cpr nr.[/quote]

Så smukt du dog kan beskrive hans straf :thumbup:

Hvordan kan man være STOLT af at have gjort den slags? Det går simpelthen over min forstand :doh:

[quote=Mig og Mille T;119642]Med fare for at blive censuretet eller frosset.
Han burde hænges op i sine ædlere dele, i en klaverstreng, fires ned i små ryk, for til sidst at blive kastereret med et sløvt råkostjern.

Hans mor, hun burde ALDRIG have haft et cpr nr.[/quote]

Mere fantasifuld end jeg kunne ha fundet på, men meget passende. Hvis man kan være så kold, burde han sidde i spændetrøje på den lukkede resten af hans liv, hvem ved hvad der skal brændes levende næste gang

Det lyder ikke som om, at det er første gang, de har lavet noget i den stil, og egentlig heller ikke som om, at det bliver sidste gang. Min fornemmelse siger mig, at det er allerede for sent med de gutter der. Psykopater!

Ja NU er det for sent. Desværre har kommunen vidst at Dennis forældre ikke kunne være forældre i … ja gæt selv… 19 år…

Uups kom vist til at give den lille MØGTØS en opsang!! :doh::doh::doh:

[quote=Mig og Mille T;119642]Med fare for at blive censuretet eller frosset.
Han burde hænges op i sine ædlere dele, i en klaverstreng, fires ned i små ryk, for til sidst at blive kastereret med et sløvt råkostjern.

Hans mor, hun burde ALDRIG have haft et cpr nr.[/quote]

Helt helt ENIG-thumbs Smukt smukt formuleret Mig og Mille T.