Martha og Abigail. Når fladsnuder er sødest :D

Efter en hård opstart med mit A-kuld går det nu rigtig fremad med mine 2 piger. Martha har næsten indhentet Abigail i vægt og de er begge nogle sunde og raske spilopmagerer :høhø: De er i dag blevet 6 uger og jeg tænke jeg lige ville lave en lille billedtråd med de 2 skønheder :hjerte: Mit kamera er der desvære nogle burmesere der ikke har været så søde ved, så billederne er taget med min Iphone.

Abigail Powers Fillmore :hjerte: min egen lille ragdoll…. Jeg ved hendes forældre er persere, men det er der vist ingen der har fortalt lille Abby :stuck_out_tongue:

“Du er da lidt pelsløs hva’?”

Martha Dandridge Custis :hjerte: min smukke baby. Martha ser ud som om hun kommer til at udvikle sig rigtig godt også er hun desuden en rigtig lille kælepot. Hun skal blive boende her hos os. Jeg glæder mig meget til at følge hendes udvikling.

Hvor ser de søde ud:smelter:

Altså… jeg har 7 katte… og jeg kan ikke lide persere… desuden er det en pige… og den er lys på kroppen… og jeg nævnte at jeg ikke kan lide persere… og hun er ikke spor sød og… nej…

Oh, what the Hell…
Man er da gjort af sten, hvis ikke man får det sådan her, når man ser den der lille pelsklump… :smelter:

Hold da op, hvor er de bare SØDE!!!
Mit hjerte smelter!

Gud, hvor er de søde! :hjerte:

Sikke fint de udvikler sig, og der ser vist også ud til at komme fin øjenfarve :ok:
VH
Susanne

:smelter:

[QUOTE=Ann K;1202097]Altså… jeg har 7 katte… og jeg kan ikke lide persere… desuden er det en pige… og den er lys på kroppen… og jeg nævnte at jeg ikke kan lide persere… og hun er ikke spor sød og… nej…

Oh, what the Hell…
Man er da gjort af sten, hvis ikke man får det sådan her, når man ser den der lille pelsklump… [FONT=Helvetica][/QUOTE]

Hun er da den helt rigtige farve hvis du spørger mig, nemlig blå/creme :hjerte: hun er også en færk lille uldkugle :slight_smile: Hvis det var op til min kæreste beholdt vi også hende her[/FONT]

Tak :)[/FONT]

[QUOTE=DK Zaphy;1202099]Hold da op, hvor er de bare SØDE!!!
Mit hjerte smelter![/QUOTE]

Mit hjerte er smeltet forlængst og jeg priser mig lykkelig for at der er lang tid til at Abby skal flytte hjemme fra :slight_smile:

Tak :)[/FONT]

[QUOTE=Susanne W;1202110]Sikke fint de udvikler sig, og der ser vist også ud til at komme fin øjenfarve :ok:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Jeg :kryds: virkelig for Martha’s øjenfarve. Hendes farmor har rigtig blå øjne og håber virkelig det kommer til at gå i den vej…men det er virkeligt svært med øjenfarven på colourpointerne

Lille lækre Abby :wehuu:

Siden du siger hun er en ragdoll må hun jo passe ind her :tihi:

[QUOTE=Lykke;1202123]Lille lækre Abby :wehuu:

Siden du siger hun er en ragdoll må hun jo passe ind her :tihi:[/QUOTE]

Det gør hun i hverfald :smiley:

hahahaaaaaaaa…billede nr 3 med teksten “du er da lidt pelsløs, hva” er bare sååååå sjovt. :smiley:

Hvor er de bedårende. Så er det man savner lidt og være opdrætter