Maru har fået selskab og er ikke mere enekat

Jeg har ikke checket Maru’s YouTube-kanal i nogen tid, så derfor ser jeg først nu, at der er flyttet
en ung tabbypige ind til den halvgamle dreng. Han ser ud til at være glad for hende… :smiley:

//youtu.be/xYYi1EUzHCU

Nye Maru-seere, kan f.eks. starte med denne samling af klassiske klip: :slight_smile:

//youtu.be/w-iIbotFkzQ

Denne video, hvor Maru og Hana prøver at komme ind i køkkenskabet, er da også sød: :høhø:

//youtu.be/Cl9aCiziYos

Åh hvor godt :smiley:

Den er godt nok farlig, sådan en lille dims :høhø:

:smiley: Hvor er det bare herligt :smiley: Maru er fantastisk, men det ser det også ud til lillesøster er :slight_smile:

Dejlig livsbekræftigende videoklip :slight_smile:

… de ser bestemt ikke ud til at være uvenner

Hvor er han bare godmodig, ham Maru.
Dejlig video med den lille Hana :inlove:

Samme scene som den øverste udspiller sig live lige her i min stue, mens jeg ser videoen, mellem Magic og Krumme. Jeg tror, de har været i gang i 20 minutter nu - on and off. Det er godt at få lidt ungt blod til at holde sig i gang. Både for Maru og Magic :slight_smile:

hvor er den sjov :slight_smile:

ROFL hendes udtryk da han lukker sig selv ind i skabet, også for groft bare at lukke efter sig igen. Hvor gammel er han mon efterhånden,. Kan se de skriver klipå fra 2009 så han må jo være fra 2008 eller TIDLIG 2009 hvis ikke ældre(for han ser ikke helt ung ud på klippene fra 2009)?

Ifølge Wikipedia er han fra 2007 - endnu én fra “den gode årgang” iflg. Rags… :smiley:

Hvor er de herlige sammen :inlove:
Nu kom jeg endelig i tanker om, hvem det er Yvonnes Missemor, altid har mindet mig om :smiley:

Jeg har godt set på min youtube at Maru havde fået selskab, men havde ikke orket at kigge på det. :slight_smile:

Tak for videoerne FF, de er da godt nok søde. :smelter:
Og fluffy Maru… :lovelove: :wehuu: