Måske flere killinger

Måske skal vi have flere små polykillinger.
Phoebe P har flotte røde dutter og vokser omkring maven.

Grunden til det er måske er, at Garfield er faren.
Ham havde jeg erklæret steril, da de sidste mange gange parringer overhovedet ikke har givet resultat.
Han har parret 3 forskellige hunkatte x flere - uden noget resultat i det sidste år.
han gennemfører parringerne, men kattene går tomme.

Slut - han skal have bollerne kappet og være kælemis, men så går Pheobe i løb, og for at agere Teaser tom, og hjælpe hende med kløen, får han lov at gå sammen med hende.

NU er resultatet så fantaskiske røde dutter ??!!

Så enten SKAL hun være mor - eller osse TROR hun at hun skal.
Vi må bare vente og se.

Hvis hun er drægtig, så er Garfield først blevet “skydeklar” i en alder af 2 år.

Ihhh hvor dejligt…tillykke altså hvis der er killinger

IH… krydser både fingre og tæer… Hvor er det spændende [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Ihhhh… hvor spændene - lad os håber der er kager i ovnen -wehu

[smilie=hate-boid.gif] og det snød du kludetæppet for, nu henter jeg ham altså, tænk at snyde ham såden [smilie=hate-nono.gif]

[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

[smilie=hate-boid.gif] og det snød du kludetæppet for, nu henter jeg ham altså, tænk at snyde ham såden [smilie=hate-nono.gif]

[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif][/quote:1z0dp97t]

Øh ja - for Kludetæppet synes Phoebe er grim, og gider ikke lege med hende.
Og han var jo i fuld gang med at lege “forbudte” lege med Pinky - han skal jo ikke stresses, den stakkels dreng.
Han sørger jo selv for ikke at blive snydt [smilie=hate-ghgh.gif]

Og desuden skal ægte tæpper slides lige meget i begge ender!! [smilie=hate-tunz.gif]

Ja netop og lige nu er han kun slidt i den ene side [smilie=hate-boid.gif]

Hold da op du får liv i huset [smilie=hate-lol2.gif]

Ih, hvor er det altså spændende på både den ene og den anden front. Til lykke jeg håber, at der er gevinst begge steder :wink: