Måske jeg skal at ændre

lidt i mine morgenrutiner - når man efter man have spist morgenmad kommer ind til computeren og bliver mødt af dette syn…

I dag havde jeg kameraet med - men det altså for langsom, så poten kommer frem for at gøre mig opmærksom på at jeg skal ned at sidde på stolen, så han kan lægge sig hos mig og vi lave morgenens gøremål sammen:muhaha: Som jo er nusning, kæle, lidt ekstra nusning og kæle igen… og mellem disse vigtige aktiviter kan jeg til nød få lov til at tjekke mail, se kattegaledebatten og andet spændende…:surrender1:

Nej da, du skal bare nyde dine morgenrutiner med den skønne kat :hjerte: :smiley: :hjerte:

Det er da ikke dårligt at have sådan en dejlig mittetat til at vente på sig, jeg ville ikke ændre på noget som helst :slight_smile:

nahh - jeg synes det er god stil :smiley:

De ved, hvad de vil have, vore forkælelsesdyr… :smiley:

Nemlig ja…:høhø:

:smiley: Han er jo godt opdraget hjemmefra :smiley:

Jamen - jeg er også ret sikker på at han er enig med jer… Det er bare et sjovt og sødt syn at komme ind og finde ham der…

Men vi har også dannet vores egne rutiner her hos os - om morgenen kommer han ind og siger godmorgen, med mindre næsen er nede i en madskål. Hvis jeg ikke står op efter tilpas lang tid, så skubber Bumle dynen af mig stille og rolig…

Når jeg går i seng, spørger jeg om han vil med og han følger mig ind i seng - og skal sige godnat og nusse lidt…

Jo han har fået mig opdraget godt - og nu vil jeg finde en seng…

Sødt :slight_smile:
Det er vel ikke meget anderledes, end når Jan om morgenen vender snuden mod soveværelset… Man kan være sikker på at Leo - ligegyldigt, hvor hun ellers er - kommer spænende for at komme med i seng - som regel overhaler hun ham på vejen og står så spindende klar til nus og putning på sengen når han endelig når frem :slight_smile:
På alle andre tider af døgnet kan Jan sagtens få lov at gå alene i soveværelset - Leo er flintrende ligeglad… men om morgenen, da ved hun at han går i seng for at sove, og så skal hun altså med!!! :regler:

Hihi, sødde misser :hjerte: