Måske ;) mon de bliver født med små røde flag bundet til halerne? ;)

Tillykke med de to første skrighalse. :stuck_out_tongue:

Så kom pigens moderkage også ud

:tak:Tak til NP for fødselsrapport, mens jeg havde travlt med at holde i pote.:tak:

Vandet gik som skrevet 15:15 - på min dyne og med et forskrækket hyl fra Lilly:yikes:
Efter små 2 timers skælden og smælden ved den mindste lille rykning:argh: (dvs ved små rykninger lyder hun, som hun bliver stukket:blegne: - hun lyder som en ko, der trænger til malkning, når hun virkeligt arbejder:uha: - ved presseveer siger hun ikke en lyd:surrender1:) - sådan var det også sidst, for Lilly er en værre dramaqueen!:høhø: - kom der 3-4 bittesmå stykker fin og fast afføring (han har iaf ikke forstoppelse!), inden en stor og fin hankilling fødtes som sædefødsel:thumbup: Ca.10 minutter senere smuttede Lilly hans lille lillesøster som en mandel:thumbup:

Der er ikke sket mere, men jeg tror bare, hun holder en lang og velfortjent pause:kryds:

Hvorfor undrer det mig ikke, at Lily er en dramaqueen. :høhø: Det er jo ikke engang hendes første kuld.

Stort tillykke med de to første :flag: :flag:

Der er ikke kommet flere, og hun er meget stolt af sine tvillinger:inlove: Så der kommer nok ikke flere:pote:

Jeg har fået den pige, jeg ønskede mig:thumbup:
Drengen skal muligvis bo sammen med Lilly:hjerte: - hvis ikke, finder han sikkert sit eget hjem:hjerte:

Åh stort tillykke :slight_smile: Dejligt det gik godt for alle :hjerte:

Billederne er uploadet rigtigt - hvorfor bliver de vendt herinde??

Tillykke med de to:flag:

Tillykke med de to små.
Hvor ser de søde ud!

Stort tillykke med tvillingerne :stork: :stork:

Tillykke med de to smukke blå mislinger :wehuu:

:hjerte::hjerte:

Tillykke med de to skønne-skønne mislinger

Tillykke med de små blå :stork::hjerte::stork::hjerte:.

Nye friske billeder af den stolte mor og puslinger. :inlove:

:wehuu:nåå hvor er de fine allesammen:wehuu:

Lilly er en super mor med rigelig piskefløde i baren :thumbup: Pigen, som var en bette en ved fødslen, har allerede fordoblet sin fødselsvægt - 5 dage gammel:ok: Drengen, som havde en ganske flot fødselsvægt, når sikkert også at fordoble sin vægt inden lørdag;) - deres 1. ugedag:flag:

nårhhh hvor ser de dejligt runde ud. :inlove:

Det er helt tydeligt at de trives som de ligger der og putter sig hos mor.
Skønne billleder :smelter:

Tvillingerne har sandelig også fået navne:ok:

Jeg vaklede mellem to temaer - DYDER og JOKER - så det blev en kombination, så det ikke blev for højtideligt :wink:

Pigen: Agäpé Ama-no-Uzume (ZumZum eller Maiko) - Agape - Wikipedia + Ame-no-Uzume - Wikipedia og Goddess Ame no Uzume | Journeying to the Goddess
Drengen: Ahimsa Taikomochi (Taiko) - Ahimsa - Wikipedia + Taikomochi - Wikipedia og www.mitene.or.jp/~houkan/2002/e01.html