Måske poly killinger.....i nat

Hejsa alle…

Så er vores fede poly mis ved at være klar til at kravle i fødekassen…
Slimproppen gik for et par dage siden og til aften har det rykket i pelsen…og mælkekirtlerne er begyndt at hæve…hun har termin i morgen…Mon jeg får sovet i nat?? -shhhh
iiii jeg er så spændt…det er den første anto antocat killing -bananer

anna

www.antocat.com

uha hvor spændende, -jegkrydser -jeg krydser alt hvad jeg kan for at det kommer til at gå som smurt -felixsylvester

Vi venter i spænding og ser hvad der sker, hold os underrettet.

Spændende…
Men du havde jo nok pippet lidt, hvis det var sket noget.
Pøj pøj

-felixsylvester Spændende…

Håber at alt er gået godt -jegkrydser og at der også var et par polyér til dig.

Venter spændt på opdatering.

-felixsylvester

Hejsa…en snydefis…hun ved da også hvordan hun skal få opmærksomhed…
Om der er kommet killinger…nøøøø - om jeg har fået sovet…ikke meget…hun har travet frem og tilbage…nippet mig i næsen - slikket mig i ansigtet og æltet min dyne med sine store poter…så nu er hun træt og ligger som en strandet skildpadde og sover…

Gaaaab anna
www.antocat.com

Ej Anna… - kan du så trykke hende på maven eller nowet… -muhaha
Vi vil se polykillinger!! -pote -pote

Sker der snart noget??

Venter spændt -felixsylvester -felixsylvester

Trip trap trip trap - jeg trasker rastløst rundt…hun ligger nu for første gang i sin fødekasse og har brugt det meste af dagen på at sove - det heldige asen…så kan hun jo holde mig vågen i nat…IGEN…

Anna

Skøøøøønt …Ik? -høhø

Hejsa…så er der kommet 3 killinger…

En sort sølv tabby - med poly på forpoterne og kraftig bygget som sin mor… den har allerede meget klar sølv

en sort - måske smoke poly - kommer til at ligne sin far

og en gude smuk rød og meget typet killing - måske tabby han uden poly poter - kommer til at ligne mormor eller vores smoke dreng…

Mine bud er ud fra hvad jeg har set forældren til hende lave :slight_smile:

Mit bud på antallet af killinger er max 4 - så nu må vi se…
anna
www.antocat.com

Stort tillykke med de 3
-bananer

Glæder mig til at se billeder -foto -foto -foto og høre om de skulle være kommet flere.

Hejsa…her er vægten…
I kan godt sætte jer ned - den lille røde - sikkert rød sølv killing vejer - 168gr.
den sort sølv tabby - vejer 145 gr.
og den sorte - måske smoke - vejer 157gr.

anna

STORT TILLYKKE Anna

Og hold da helt op ngle flotte størrelser -thumbs

Så mangler vi bare BILLEDER -wehu

-bananer -hop

-what -Tykke Bertha tager straks navneforandring - og navnet overgår hermed til jer -høhø
Stort tillykke med de 3. Så var der alligevel et par poly´er tilbage i puljen…
Kommer der fler??

-tillykke

>JUBIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Stort tillykke hvor er det dejligt at høre -kramer -kramer

Jeg troede Poly havde nuppet hele puljen, men dejligt i snød hende -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Kanon vægt det er da noget der vil noget -høhø -høhø

Hejsa…svarer først nu - da vi har aværet en tur omkring dr. dyr…lillepigen - som vores poly mis hedder (5.5kg.) blev ved med at gispe uden at der kom presseveer…og je gfølte at der måske kunne ligge noget som mindede omen killing i hendes livmoder…
anyway…hun blev røngent fotograferet - og livmoderen var spilet op af luft…og ikke af killinger…stakkels pus…
Hun har så fået sammentrækkende, kalk og pecnelin samt homøpatiske dråber …

så 3 stk. lækre killinger - to i det pureste sølv og en sort - tvivler på smoke.
2 drenge og en pige…så poly…jeg har den del killingekøbere som jeg må skuffe - er begyndt at sende dem til dig…nogle af dem har ventet mellem et halt og helt år på denne parring -ked

Billeder - dem må i vente med - missemor kræver RO…
anna
www.antocat.com

STORT TILLYKKE med de 3 mislinger [oregonian_bear9.gif] -hopla -ballon

Hold op hvor I kan - alle sammen [oregonian_bear9.gif] STORT TIL LYKKE herfra Gugger’s Cooner - med NORMALE TÆR -bear SUK -uha