Måske Robin og Nikitas nye bror

Selvfølgelig kommer Emil da med dig hjem når du ser ham. Jeg har lige talt med Heidi idag her nede på vores lokale kræmmermarked, og han er jo en kanondejlig mittedreng :slight_smile:

Ja, han er rigtig sød og kær - nu skal jeg så i tænkeboks med hensyn til et navn til ham SS

Hvorfor skal han skifte navn?

Tak Lotte - det synes jeg jo også.

[QUOTE=Marianne;935683]Åhhh men sikke da en bedårende lille dreng Eva :wehuu:

Jeg håber der er nogle, der kan være behjælpelige med et lift, for ham her, skal da VIRKELIG ses… Det blir spændende at høre nærmere :)[/QUOTE]

Ja, han ligner en rigtig lille skattebasse.
Det ville være dejligt, hvis nogen kunne give et lift derned, jeg ville blive SÅ glad.

Ja, det fik jeg også indtryk af, da jeg snakkede med Heidi - at han er en rigtig skøn kat!

Jeg er ikke så helt vild med navnet - men nu må jeg jo se, om jeg kan finde på noget, der kan passe til ham SS

Hvor er han dejlig :hjerte:, ham kan jeg bestemt godt forstå at du er faldet for. Hvor gammel er han?

Håber nogen i området har tid at køre for dig :).

[QUOTE=Milles mor;935749]Hvor er han dejlig :hjerte:, ham kan jeg bestemt godt forstå at du er faldet for. Hvor gammel er han?

Håber nogen i området har tid at køre for dig :).[/QUOTE]

Ja, han er rigtig dejlig - han er 4 måneder.

Sikke en smuk og elegant missedreng. Ham bliver i med garanti glade for.

Ja, han ser utrolig dejlig ud - men jeg overvejer stadig.

Jeg kan ikke rigtigt beslutte mig, for vil det gå godt eller vil de ryge i totterne på hinanden???

[QUOTE=Eva;937435]Ja, han ser utrolig dejlig ud - men jeg overvejer stadig.

Jeg kan ikke rigtigt beslutte mig, for vil det gå godt eller vil de ryge i totterne på hinanden???[/QUOTE]

Hvorfor skulle det dog ikke gå godt?

Under alle omstændigheder får du jo først svaret, når han flytter ind…det skal nok gå godt.:slight_smile:

[QUOTE=Eva;937435]Ja, han ser utrolig dejlig ud - men jeg overvejer stadig.

Jeg kan ikke rigtigt beslutte mig, for vil det gå godt eller vil de ryge i totterne på hinanden???[/QUOTE]

Ja, det er der jo ingen, der kan svare på :slight_smile:

Jeg ved godt, du siger, du ikke kan dele din lejlighed op. Men hvis bare du har et soveværelse eller et badeværelse, hvor døren kan lukkes, kan det rum jo altid bruges, hvis de lige trænger til en pause fra hinanden.

De første dage, Chili var her, tog jeg hende med i soveværelset om natten og lod de andre blive i stuen. Og når jeg skulle ud, blev hun i soveværelset med sin bakke og sit mad og vand. Ellers gør som Finn Frode og få en krog på en dør, så der er en sprække, de kan se hinanden an gennem.