Masser af bryllupsbilleder

Ja, fotografen har lige været her med billederne fra brylluppet. Der er ca 400 så selv om jeg nu spammer jer godt og grundigt (jeg ku virkelig ikke begrænse mig, de er bare SÅ gode! [smilie=icon_redface.gif] -sorry ) så er det kun en brøkdel.

Billederne er taget af Hanne Thierry Kristensen: http://www.fotohanne.dk og jeg synes bare de er SÅ gode! Jeg er mere end tilfreds :smiley: -thumbs

Bemærk også mine smykker, halskæden fik jeg af svigermor sammen med nogle enormt kedelige øreringe, der slet ikke passede til. Så jeg sendte et billede af kæden til Sofie fra http://www.avalinn.dk og så lavede hun de vildt flotte øreringe til mig, som bare passede helt perfekt til kæden. :smiley:

Der bliver ventet i kirken:

Så er bruden ankommet og står i våbenhuset:

Min far fører mig op:

Vielsen:

Så er vi mand og kone:

Så skal vi køre fra kirken:

Velkomstdrinks, de var SÅ gode:

Bordene:

Billeder fra haven ved huset vi holdt festen i:

Bryllupskagen:

Vores ældste søn Nicki holdt en tale, sætter lige talen ind inden billederne:

Kære mor og far

Hvor er debbie, joey og mig glade for i er blevet gift i dag.

det har jo været lidt stressende på det sidste og det har ku mærkes ind i mellem, men der er alligevel altid tid til kys og kram når man trænger til det, det er så dejligt så tillykke, ikke kun til mor og far men også til os for vi har verdens bedste mor og far! skål og tillykke.

Han er lige så blød som sin mor, så han brød sammen inden han nåede halvvejs, og min mor “overtog”.

Jeg tændte allerede for sprinklerne da min svigerfar sagde at det vat Nicki som var den sidste taler.

Et billede af Joey senere på aftenen:

Til sidst er der brudevals:

Vi kunne ikke finde CD´en med brudevalsen på, så vi dansede den tio en sang som betyder meget for os begge; If tomorow never comes med Ronan Keating.

-forelsket

Endnu engang undskyld for antallet af billeder, men jeg kunne ikke begrænse mig mere -sorry

Du skal dæleme ikke undskylde det er da bare pragtfuldt med så mange skønne billeder -love -love

Hvor er det dejlige billeder. Jeg kan godt forstå at du er glade for dem.

Og hvor er du smuk som brud -pote

Det ser sørme ud til at have været et super skønt bryllup… -forelsket Skønne billeder…

STORT tillykke med dagen… Super dejlige billeder, tak fordi du ville dele med med os…

Hvor er i flotte hele familien, og dejlige børn du har. Det må ha været en stor dag for jer. Blev det holdt ude i spejderhytten i Tårnby? Synes jeg kan kende huset.

Hilsen
Anne-Lykke

Enig -thumbs

Hvor er det nogle fantastiske billeder, tusind tak fordi I deler dem med os. -love -love

Tusind tak allesammen :slight_smile:

Ja, det gjorde det. Det er bare en herlig oase, midt i Tårnby -thumbs

Enig -thumbs

Flotte billeder Annie, dejligt I havde en skøn dag -thumbs :slight_smile:

Det ser ud til i har haft en magisk dag, tak fordi du ville dele!!

Kh Annette

Sikke nogle super skønne billeder -forelsket

Og tillykke -love