Matematik - det her er pinligt

Kære TrekkieGrrrl

Hvordan VED I alt sådan noget matematistisk? Jeg har aldrig fattet det med at man overhovedet kan regne procenter ud. Altså det med hvor mange procent dit er af dat…

Det er sort magi. Og sort tale for folk som mig er er komplet matematik-analfabeter!

Så er du bare god til noget andet :slight_smile: Selvom jeg ved tæskemeget om mennesket og de sygdomme relateret til mennesket… så fatter jeg ikke et klap af fysik! Man kan ligesågodt snakke russisk, det ville jeg nok forstå bedre! haha

[QUOTE=TrekkieGrrrl;734152]Hvordan VED I alt sådan noget matematistisk? Jeg har aldrig fattet det med at man overhovedet kan regne procenter ud. Altså det med hvor mange procent dit er af dat…

Det er sort magi. Og sort tale for folk som mig er er komplet matematik-analfabeter!

RESPEKT! [/QUOTE]

se DEN kan jeg relatere til!!! - det er mig en GÅDE hvordan folk kan sy noget som helst uden at stikke øjnene ud og sy sig selv fast til stoffet… jeg begriber det ikke… når jeg fx modtager noget fra Brita - fint og nydeligt med skjulte sømme og ingen synligt skæve syninger - så er jeg SÅ imponeret… jeg forstår ikke hvordan det kan lade sig gøre!!!

jeg har aldrig præsteret at lave noget som helst andet end huller i stoffet…

:lol::lol::lol:

så sandt så sandt

Og jeg må så tørt konstaterer at avanceret matematik og syning for mig er store gåder…kan helt nikke genkende til Anettes problem med at huske formler og Regitzes med at sy sig fast i stoffet …konklusion må være, jeg klarer mig fremragende med så meget andet :smiley: