Mathilde og edderkoppen

Mathilde (3 år og neutraliseret) har pludselig kastet sin “kærlighed” på sønnernes gummiedderkop - hun bærer rundt på den, miauer med den i munden, og får sommetider emma krøllet hen i et hjørne og så skal hun vaskes, nuvel er Emma datter, men hun er altså over 2 år :tihi:

Nogen der har et bud på om hun ser edderkoppen som et bytte der skal med hjem til ungerne eller om hun tror det er en killing??
Det er ikke noget hun gør konstant eller hver dag, det er sket nogle gange og jeg ser undrende til… :?

[QUOTE=Rikke N;1249674]Mathilde (3 år og neutraliseret) har pludselig kastet sin “kærlighed” på sønnernes gummiedderkop - hun bærer rundt på den, miauer med den i munden, og får sommetider emma krøllet hen i et hjørne og så skal hun vaskes, nuvel er Emma datter, men hun er altså over 2 år :tihi:

Nogen der har et bud på om hun ser edderkoppen som et bytte der skal med hjem til ungerne eller om hun tror det er en killing??
Det er ikke noget hun gør konstant eller hver dag, det er sket nogle gange og jeg ser undrende til… :?[/QUOTE]

Helt klart som et bytte, som Emma skal lære at håndtere…

Og de har også sådan typisk et helt specielt miauv, når det er et bytte som enten “killingen” eller mennesket skal komme og få :slight_smile:

:slight_smile: ja det er nærmest som en slags kalden når hun slæber rundt på edderkoppen

Isabella siger en helt speciel lyd, når hun stolt kommer for at vise mig, det farlige Zpaghettigarn på drillepind, hun så modigt har ‘nedlagt’ :tihi: Det er gerne lige når jeg har slukket lyset, og skal til at sove, at hun kommer. Og hun bliver ved med at miave indtil jeg har rost hende :høhø: Nogen gange slæber hun så lidt rundt på det, jeg har oplevet at vågne med Zpaghettigarn i sengen (de gange er jeg lykkelig for, at hun ikke kommer ud! For tør ikke tænke på, hvilken gave der så havde ligget til mig :blegne:)
Tror hun ser edderkoppen som et bytte, mest fordi hun samtidig ‘kalder’! Min erfaring med Isabella er, at den betyder ‘se hvad jeg har fanget mor. Ros mig!’ :smiley:

[QUOTE=PjevseMalene;1249973]Isabella siger en helt speciel lyd, når hun stolt kommer for at vise mig, det farlige Zpaghettigarn på drillepind, hun så modigt har ‘nedlagt’ :tihi: Det er gerne lige når jeg har slukket lyset, og skal til at sove, at hun kommer. Og hun bliver ved med at miave indtil jeg har rost hende :høhø: Nogen gange slæber hun så lidt rundt på det, jeg har oplevet at vågne med Zpaghettigarn i sengen (de gange er jeg lykkelig for, at hun ikke kommer ud! For tør ikke tænke på, hvilken gave der så havde ligget til mig :blegne:)
Tror hun ser edderkoppen som et bytte, mest fordi hun samtidig ‘kalder’! Min erfaring med Isabella er, at den betyder ‘se hvad jeg har fanget mor. Ros mig!’ :D[/QUOTE]

Jeg har prøvet og våge op og opdage at jeg havde sovet på en død mus…op til flere gange…den gang Athena (min maine coon) stadig var i live. så vær lad for det kun er zpaghettigarn :uha::blegne:

Det er værre at vågne op til en levende mus i sengen - tro mig… :blegne: