Mathilde på springtur

I formiddags formåede Mathilde at stikke af ud af døren!! Jeg sprang efter men da jeg kom ned af trappen sad hun oppe i et træ på jagt efter fugle - det skal siges at hun jo har været udekat før vi flyttede, og hun elskede det!! Hun holder skarpt øje med fuglene fra vinduet, og ja så så hun sit snit til at stikke af…
Jeg går jævnligt ud og kalder på hende, har også det hende, og når jeg sætter mig ned og lokker med mad, er det sq som om hun bare griner - spæner rundt om mig med oppustet hale og er bare fjollet :venter:

Nå men jeg ved da hvad natten skal gå med… dumme tøs…

:tihi: Snydt grønært… Det “lugter” af en lang nat :tihi:

håber hun snart kommer ind igen :slight_smile:

Tror desværre der er lange udsigter - hun sidder i naboens træ og hvæsser kløer og griner ned til mig… :argh:
Måske jeg skal rulle mig i reje lage og se om det ku friste Dullen :venter:

[QUOTE=Rikke N;1028592]Tror desværre der er lange udsigter - hun sidder i naboens træ og hvæsser kløer og griner ned til mig… :argh:
Måske jeg skal rulle mig i reje lage og se om det ku friste Dullen :venter:[/QUOTE]

Kan du ikke lokke med en dåsemad…altså slå på en dåse eller rasle med tørfoderet?

Hun er en bølle…håber du snart får fat i hende :kryds:

hæhæ… ja, så har man lyst til at give sin kat tæsk :dokdok:

kan tydeligt huske sidste vinter da jeg måtte ud og hente Bastian ind fra naboens brændestak kl. 3 om natten. Han ville da ikke ind, han ville da hellere sidde der og skue ud over haven i bældermørke og -10 grader. Har været et kønt synt i lille fin kjole (var kommet hjem fra fest) og kærestens træsko str. violinkasse… oppe på en vakkelvorn stige.

… og katten blev p**segal da jeg endelig fik fat i ham, han ville ikke ind… og jeg var gal på ham over at sætte mig i sådan et show… så vi snakkede begge meget grimt til hinanden. Det værste af det hele var at naboen pga. fest også var oppe og havde stået i vinduet og set det hele… og fået et billigt grin :tihi:

… så rigtig god fornøjelse. Det der blev Bastians undergang var faktisk rejer, dem kunne han ikke stå for… HA !!!

Har været ude med vådfoder, tørfoder og diverse godbidder, men Dullens røv er solidt plantet på træstammen :dokdok:
Har ikke en stige indenfor rækkevidde så jeg :venter: da bare til hun kommer ned

[QUOTE=Rikke N;1028603]Har været ude med vådfoder, tørfoder og diverse godbidder, men Dullens røv er solidt plantet på træstammen :dokdok:
Har ikke en stige indenfor rækkevidde så jeg :venter: da bare til hun kommer ned[/QUOTE]

Sikken dog en redelighed. Håber du har fået undvigeren ned nu. :kryds::kryds::kryds:

[QUOTE=Rikke N;1028603]Har været ude med vådfoder, tørfoder og diverse godbidder, men Dullens røv er solidt plantet på træstammen :dokdok:
Har ikke en stige indenfor rækkevidde så jeg :venter: da bare til hun kommer ned[/QUOTE]

Hvad nu hvis hun ikke kan komme ned? Fordi hun kunne komme op, er det jo ikke sikkert hun kan komme ned…

:slight_smile: Det er jeg helt sikker på hun kan :slight_smile: Hun har været udemis før, og er helt med på, hvordan hun bruger træer :slight_smile:

Min Rose, der var født og opvokset indenfor, tog på en af hendes første ture udenfor, turen op i ca. 4 meters højde :slight_smile: Selv som killing og helt fremmed for træer, har de en imponerende evne til at fatte det :slight_smile:

Jeg håber dog hun har fået sin bagdel fimpet indenfor igen :slight_smile:

Glæder mig til at høre updaten :wink: måske kom Falck for at redde både Rikke og Mathilde…:lol:

Mon ikke det gik godt det hele…

Dullen kom valsene hjem kl.9.30 på den mest snobbede måde!!! Sådan med attituden " jeg kom tilfældigvis lige forbi dig agtig måde" :dokdok:
Jeg kogte indvendig af raseri…
Men katte er jo som de er - de vil skide os et stykke :argh:når bare de kommer hjem til et fyldt ta-selv-bord…

:lol: Det var måske lige før du fik halen? :tihi:
Godt hun er hjemme igen :slight_smile:

Hun ku lige så godt ha sagt " Se min røv… nu går jeg i seng!!"