Måtte dele

Mine skønne birmaer bliver skønnere dag for det. Nu er Frederik (Skeløje) også begyndt at komme over i sofaen i aftenen engang imellem. Igår lagde han sig til at sove på min mave oppe i sengen og lå i ske senere på natten :wehuu:, jeg smelter jo næsten væk.

Bastian (Hvæsemissen) kom op i morges sammen med Steffen og vækkede mig. Han var i total kælemode og endte med at ligge sig halvt oppe på mig og lagde sig til at sove og blev liggende en hel time … smelter lige igen :wehuu:

I forbindelse med noget rengøring rykkede vi kradsetræet 20 cm til en side og fik drejet det en ½ omgang således at kattene nu også kan se hvad der sker ude i køkkenet når de er der. Og vupti, nu er Bastian begyndt at bruge det mere end han har gjort i lang tid…

Dejlig nytårsgave … og godt nytår til jer alle :serpentin:

Åhh, der findes ikke større gave end når misserne viser kærlighed og tryghed på den måde :inlove:

Og at I så viser det tilbage og udvider deres horisont er jo bare heeeeerligt.:thumbup:

Godt nytår:serpentin:

Hvor er det bare dejligt at høre, Carina. Og det bedste er jo, at den slags fremskridt plejer at hænge ved, så der kan bygges ovenpå med endnu flere fremskridt. :slight_smile:

jep, det er skønt og rigtig dejligt.

Her inat har de begge ligget oppe i sengen kleenet op af hinanden. De lå hver for sig da vi kom op, så måtte vi lige rykke lidt rundt for at komme til vores dyner, hvor Bastian mod forventning blev liggende og da kæresten og jeg så vågnede her til morgen lå Bastian der stadig med Frederik tæt op af sig, og det plejer ikke at ske, så træder Hvæsemissen i karakter. Der er jo nok en vis sandsynlighed for, at de har været bange pga. al fyrværkeriet og har fundet trøst i hinanden.

Men bortset fra det, så klarede de Nytårsaften over al forventning selvom det var tydeligt at de ikke var trygge ved situationen.

Larmen har sikkert været medvirkende. Ikke at jeg ønsker utryghed for nogen katte, men så har fyrværkeriet da også tjent et godt formål.
Vi så jo det samme med de to gamle, da vi flyttede. Før holdt de afstand, men lige med et kunne de godt ligge [U]næsten[/U] lige ved siden af hinanden. :slight_smile: