Du go’e, det har været en dyr måned!
Der er sikkert flere af jer, der bed på Maxizoos “medlemstilbud”: Aftenåbent med 25% rabat på alt.
Jeg havde kig på en ny taske til Gia, nu, hvor der er kommet en Maxizoo på Østerbro. :lys-ide:
Men søde Camilla korat inviterede mig med i Maxi-øsen og afsted gik turen til Nybrovej efter lidt kattehygge
Camilla havde kig på top-åbnede bokse, viste det sig, og der hapsede jeg også een, hurra! Der var nu rigeligt - de havde forberedt sig godt på det helt store rykind, men de fleste mødte vist op ved start. Vi var der vel 18.30, og der var kø til langt ned i butikken, men det var nemt at komme rundt i resten af butikken. Der var langtfra overfyldt.
Og så kiggede vi på tasker. Grundigt. Det var så den rigtige, jeg havde kigget ud fra starten. Katte-transport erfarne Camilla gik den efter sikkerhedsmæssigt, og det er nok ikke en taske for en korat eller andre orientalske racer Men fin til en perser
Køen var stadig lang, så vi kiggede lidt på huler. På vej til køen kom det næste hurra! 3 store, høje, smalle Hill’s fodertønder, dog uden pris, haps haps, sådan nogle har jeg manglet, op i vognen med dem, vips! Og så om i køen, der da var blevet en anelse kortere.
Udmærket sted for en kø! Nemlig langs med kattefoder og katteting generelt…
Udover et par super-perser-kitschede legepinde og 3 hundetæpper endte jeg med at føje 2 kæmpe sække (hhv 12,5 og 8 kg) tørfoder til!
Tak skal du fik, selv med 25% rabat, så tror jeg nærmest aldrig, at jeg har brugt så mange penge i en butik - det skulle da lige være sidst, jeg købte briller! -surrender
De to fodertønder var endda gratis, fordi jeg købte 2 sække foder, de koster ellers 100,-
Jeg er sørme glad for, at vi var af sted i ‘Maxi-øsen’, og da vi holder i kælder-nedkørslen der, hvor jeg bor, spørger Camilla: Nå, hvad har du så tænkt dig? Du må jo have en plan? :? Du må da ha’ en plan!
Hvad gør vi?? (
besvimer: mig)
Mere og mere konfus, og meget undrende (jeg plejer faktisk at have både plan a og b) får jeg øhm-bøhm’et mig frem til, at kan vi ikke læsse af?
Der blev læsset af i gangen ind til mit kælderrum, og så vogtede jeg port og bunke på een gang, mens Camilla fandt “maxi-parkering”.
Ind i kælderrummet kom det med nød og næppe!
Og så gik vi på den nye Thaibiks om hjørnet - dejlig mad vi var godt sultne. Nakorn Thai hedder den, anbefales
Og så først et par dage senere går det op for mig, hvorfor jeg højst usædvanligt ikke havde nogen plan: Jeg havde slet ikke regnet med at købe foder! -LOLOg så kom jeg hjem med 20 kg -LOL
Snak lige om shop-amok -LOL
Gia godkendte omgående tasken, hop ned i og gemme sig Den var dog lidt for lille, så forleden var jeg henne og bytte til en medium - hun er jo en stor perser
Nu er jeg vist dækket ind for et stykke tid… Og har prøvet det, der vist hedder at ‘shoppe igennem’ -LOL
Er der mon andre, der fik shoppet igennem?