May-Britt (MB)

Hejsa

Ja så må jeg nok også hellere skrive et par ord om hvem jeg er.

Jeg hedder May-Britt, også kendt som MB.
Jeg er 48 år. Bor alene i hus på landet sammen med mine dyr,: 8 Norske skovkatte, 1 huskat & en blandingskat,
Derudover har jeg 2 hunde. Bundy på snart 7 år som er en Rottweiler & Boxeren Emma på 13 mnd.

Jeg har en søn på 21 år, som for længst er flyttet hjemmefra… (at han kunne nænne det) -vred -hæhæ

Jeg har hele mit liv været omgivet af dyr, af både den ene og anden slags.
Det første jeg gjorde da jeg flyttede hjemmefra, det var da også at få både hund og kat, så det er blevet til nogle stykker i årernes løb -hund -rul

For godt 4 år siden fik jeg lysten til at starte som opdrætter, så der blev brugt mange timer på nettet på at læse om det at opdrætte… og på at finde den rette race for mig, som jo blev Norsk skovkat -love -love -love

Og for i der ikke skulle være klar over det, så er jeg altså skide sød og rar -rofl
Sig mig ikke imod, for så ryger i på køl -grrr -hæhæ

-bear Velkommen til alle i andre dejlige mennesker -danse

UUUhhhhhhh hvor bliver vi bange -uha

Velkommen søde May-Britt. Hvor skal vi bare allesammen have det dejligt herinde, og nyde hinandens katte snart.

-bananer -storrespekt Velkommen her til det du satte igang, vi kan aldrig takke dig nok, for at være den du er, for at sætte dette i værk, og bare for at være bare den du er. -tak -bananer [bigkiss] [bigkiss] [bigkiss]

Som om det er en nyhed ???

-LOL -LOL

he he MB - du er sq da en dejlig quinde, og jeg er super glad for, at du er herinde sammen med os andre tossede væsner -HUG -gruppekram

VELKOMMEN søde

Ork, der var du jo, MB -høhø

Det er næsten for meget, at skulle sige velkommen til dig, som frelste os allesammen - Men ikke desto mindre:

Stort velkommen til dig min ven, du er et dejligt menneske. Tak fordi du fortsat vil holde styr på os, hvad skulle vi da gøre uden dig -storrespekt

Kærligste hilsner og knus Pernille

[smilie=hate-bravo.gif] -bravo

Hill MB -ROCK

Jamen MB sføli er du en rar og dejlig kvinde. Lad ikke andre bilde dig andet ind.

Jeg har kun een ting at udsætte på dig (og Pernille for den sags skyld også) du blev ikke og smagte min kage.

Nette ikke sur - Nette skuffet -ked

Velkommen kære du!

-gruppekram -HUG -blomst -balloons -danse -hop -bear

-sorry Men skulle jo til kaffe i Vadum langt oppe nordpå… Spørger forsigtigt om jeg må have den til gode til en anden god gang, for den så ud til at smage godt -likeit

Velkommen skønne kvindemenneske…

Ja, du er jo grunden til at vi befinder os herinde allesammen [smilie=hate-smile.gif]

Det eneste negative ved dig, er at du kommer med alle de “grimme” killinger som vi skal døjes med -høhø

Du er en ener og en person jeg beundre og respektere utrolig meget… [smilie=hate-smile.gif]

Tak fordi du er som du er…

-sorry Men skulle jo til kaffe i Vadum langt oppe nordpå… Spørger forsigtigt om jeg må have den til gode til en anden god gang, for den så ud til at smage godt -likeit[/quote:14erszl5]

SÅ PYT -love

Så er det igen svært at finde ord der rækker. Du er et menneske jeg er meget glad for - og stolt af at kende til herinde. Ligemeget hvad der er sket her den sidste tid, har du formået at være meget neutral og at føre et pænt sprog. Det er jo noget som jeg sætter stor pris på.

Og samtidig kan du jo bestemt ikke blottet for humor.

Jeg er SÅ glad for, at du også er med her. Uden dig var det slet ikke det samme…

[oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

HEY du skønne kvinde…
tusind tak fordi du satte startskudet til et nyt forum

Hvor er i bare fantastisk dejlige allesammen -love

1000 tak for jeres søde ord… og varme velkomst, det rører jo næsten en til tåre -ked

HÅBER I ALLE KOMMER TIL AT SYNES DETTE ER ET FANTASTISK STED (Når det bliver helt færdigt) -hop

-blomst

Skønne, dejlige, vidunderlige MB - Dig kan vi helt bestemt ikke undvære -respekt -storrespekt -weee

hellooooo du dejlige kvinde, skønt at du vil tilbringe tiden her sammen med os kattegale, et kæmpe velkomstknus til dig

MB hvor er det også bare dejligt at du er herinde…

jaaaahaaa [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

MB Du skal have tak fordi du er den du er ( Jeg håber jeg kommer til at kende dig bedre )
Og tak fordi du satte alt det her igang
Du er en super sej pige
Kram

velkommen til -ballon

Hej May-Britt
Så dukkede din tråd op. Så du får lige en hilsen fra mig [bigloony] -velkommen
Har fulgt med i diverse og skønt at alt blev vendt til glæde for dig, og sandelig også for os andre -love