May-Britt S

Jeg er 51 år og bor til leje i et stort stuehus til en gård langt ude på landet ca. 13 km fra Hernings centrum. Vi har her i foråret fået indhegnet det meste af vores have, så kattene nu har næsten 500 m2 at muntre sig på.

Jeg har været bange for katte indtil, jeg var først i 30’erne. Der kom der er hittemis som vendte op og ned på det. Nu er kattene noget af det allervigtigste i mit liv. I hvert fald den hobby, der optager mig allermest.

Udover interessen for katte i bred forstand, er jeg meget interesseret i at fotografere, at være i naturen, at nyde min plantesamling i vores naturhave, køreture rundt i Danmark, genbrugsforretninger, det alternative/spirituelle og meget mere.
Jeg bor sammen med Bjørn som er 54 år og sammen har vi 3 Maine Coons, 1 Norsk Skovkat og en skovkatteblanding. Jeg har to voksne børn, som bor i hver sin ende af landet sammen med deres kærester.

I øjeblikket er jeg ledig (siden 1/4) efter at have arbejdet med ledige over 50 år som konsulent hos Anden Aktør. Tidligere har jeg arbejdet 20 år på samme regnskabskontor indtil jeg for 11 år siden sagde mit job op for at komme til at arbejde med mennesker. Jeg har også været ansat i flere forretninger og på tre forskellige arbejdspladser med handicappede og udviklingshæmmede. Desuden har jeg i flere år undervist på aftenskole indenfor personlig udvikling.

Et stort rungende VELKOMMEN til dig May Britt.

Der er ingen tvivl om at du bestemt hører hjemme her på kattegale :slight_smile:

Jeg glæder mig til mange timer i dit selskab, du dejlige kvinde.

-gruppekram

ja du får ihvertfald et kæmpe kæmpe velkomst kram fra mig, du har om nogen lukket mig ind i katte-udstillingsverdenen, uden dig havde jeg aldrig fattet helt præcist hvad det er der foregår på en udstilling, du er et fantastisk menneske og altid parat til at lytte og give gode råd på stort set alle områder.
hvor er jeg bare glad for at kende dig og enormt glad fordi du vil være her osse

Strot velkommen til dig, May-Britt. Hvor har jeg haft stor glæde af dig og din personlighed. Du har beriget mig med utroligt mange kærlige, kvalitative svar og det skal du have en stor tak for. Du betyder meget for mig og derfor er det mig en stor glæde, at du også er herinde.

Jeg håber stadig, at du kan lære mig at nedtone det røde hår, du er altid så saglig - det beundrer jeg dig for.

-HUG

Jeg er så glad for at se dig herinde -bravo

Det er dejligt med folk, der formår at holde debatten på et sobert niveau, og du er bestemt en af dem, der gør en stor del, for at debatterne ikke løber løbsk…

Velkommen herind…

Dejlige, skønne May-Britt du får et kæmpe -gruppekram og velkommen

Velkommen May-Britt. Glæder mig til at følge dig og dine dejlige katte herinde -balloons

Hejsa
-blomst

Tusinde tak for velkomsten til jer der har været på. Det er jo til at blive helt rørt over -græd

Velkommen søde May-Britt (med det smukke navn -hæhæ)
Dejligt at du også ville være med herinde -love

Velkommen du skønne kvinde [bigkiss]
Glæder mig til mange gode debatter med dig -love

Hej May-Britt…dejligt at du også findes her. Din viden og din altid korrekte væremåde er guld værd for et forum

Hej med dig May-Britt,det er dejligt du er her [smilie=hate-tunz.gif]

Hey Maybritt

dig havde jeg nær overset -toshy

Dejligt du er med i vores lille kattegale paradis… [bigloony]

Glæder mig til at hygge med dig i debatterne -hop

Knus og mange -pote krammere

velkommen til -hopla

Ha ha, så dukkede du op i “ingen svar” - så du får lige en hilsen fra mig også -velkommen

God idé lige at hive os “gamle” frem igen med vores præsentation. Der er jo fløjet mange ord over tastaturet siden. Og en opdatering på min profil er, at jeg næste mandag starter i virksomhedspraktik hos JOBdk og det er meningen, at praktikken efter 4 uger bliver til en fastansættelse som firmaets administrative ankermand i Holstebro afdelingen.

-velkommen
… og held og lykke med dit nye job!!

Det lyder da rigtig spændende May-Britt. Jeg ønsker dig held og lykke med dit nye job.

Hov -toshy …ejjjj hvor -upssa

-upssa Nu hvor jeg har glemt at sige -velkommen så må jeg hellere ønske dig stort tillykke med dit nye job -bravo -partytime