May har født :)

ENDELIGT efter meget kraftige “plukveer”:? siden torsdag:S, fik May listet den ene killing ud kl.6 i morges:flag: Den anden kom kl.8:flag: Først en dreng på 78g:thumbup:, så en pige på 80g:thumbup:
Man kan ikke beskylde hende for at være stresset eller have travlt:muhaha: - mage til “slow motion” fødsel har jeg ikke oplevet tidligere:uha: Hvert eneste stadie skulle gennemleves grundigt og nærmest “dovent”:venter: - selv presseveerne virkede en smule “dovne”:slem: Hun er dog ikke doven nu:pote::hjerte: - killingerne knappede sig hurtigt på, og de bliver nærmest vasket pelsløse:inlove:
May er heldigvis en meget mere selvsikker mor end sin egen mor:thumbup: - hun går gerne fra killingerne for at spise osv med 100% tillid til at husets andre katte er venligtsindede overfor dem:engel2: Det er skønt at opleve igen:)

Yay :smiley: tilllykke med de 2 dejlige mislinger :wehuu:

Fanni-børnebørn! :inlove::thumbup::wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med de to:flag:

Tillykke med dem :blomst:
Er Oddy så endelig blevet far :?

[QUOTE=Skattekat;1255976]Tillykke med dem :blomst:
Er Oddy så endelig blevet far :?[/QUOTE]

Ja, det er han :slight_smile: Han venter endnu et kuld om en lille månedstid. Den sidste hunkat, han skal parre, kom på besøg i morges :wink:

Stort tillykke!:smiley:

Stort tillykke

Tillykke med tvillingerne :flag:

Min lille baby har lavet fiiiine babyer :wehuu:

Jaja, vi tror først på det, når vi ser billederne :venter:

Jamn… Jeg har set billede… Fin lille baby som er ved at udforske verden knape t par timer efter fødslen, og en der ved at Mors babbere r det bedste i verden :hjerte:

:sorry: Jeg ved godt, jeg skylder billeder :ups:

Disse to er nok det bedste billeder pt… May er dygtig til at beskytte sine børn mod blitz…

Det ser dejligt ud :slight_smile: Tillykke til jer alle :smiley:

Tillykke med de to små blå :flag:

Tillykke med de to små mislinger, hvor er de dejlige :hjerte:

Tillykke med de to små babymisser :hjerte::hjerte:

Stort tillykke med de små :flag: Glæder mig til at følge dem i de kommende uger :slight_smile:

Tillykke. Hvor ser de dejlige ud :hjerte:

Tillykke og tak for billedet af den lykkelige lille familie :slight_smile: