Maya Marzipan i Aarslev

Ja jeg besluttede jo at bruge lidt tid om formiddagen i Årslev på at få taget billeder af lille Maya for her hjemme, er det så godt som umuligt at få nogle med åbne øjne :tihi:

Men er rigtig godt tilfreds med resulatet og måtte da købe hele 5 stk, da jeg ikke kunne nøjes med de 4 som var med i pakken :hjerte:

Ja jeg er meget forelsket i min lille chokoladetøs og tak til Helle og Pernille for hjælp til og vælge mellem billederne

Hun er rigtig fin :slight_smile:

Hun er altså også pæn! :hjerte:

Sikke nogle dejlige billeder!

Jeg glæder mig også for vildt til at få billederne af Cikke.

Tak skal I have.

Ja jeg er rigtig tilfreds

Hvor er hun skøøøøøn :hjerte: især det næstsidste billede ser hun bare fræk ud på :slight_smile:

Hun ser så skøn ud på dem alle sammen.:hjerte:

hvor er hun bare sød!! :hjerte:

Ih nogle gode billeder! Jeg SKAL altså osse ha’ fotograferet Stevie, ja jeg skal! Han er den eneste der mangler (nåh ja og så Phumba, men det bli’r nok sværere :))

Hvor er hun dejlig :slight_smile:

Kæft hun er lækker! :besvimer::wehuu:

Tak skal i virkelig have, ja håber da fotografen kommer i Vissenbjerg også, så skal der tages af Delko også

HA… hun har samme problem som Emil… kraven krøller, som var der brugt crepejern :klapper:

Er hun chokoladesmoke? speciel farve…

Hvor er hun dejlig :hjerte:

[QUOTE=GitteS;968930]

Ja jeg er meget forelsket i min lille chokoladetøs og tak til Helle og Pernille for hjælp til og vælge mellem billederne[/QUOTE]

Tusind tak fordi jeg måtte kigge med - Hun er bare en rigtig dejlig lille lækkermås :hjerte:

[QUOTE=Ann K;969098]HA… hun har samme problem som Emil… kraven krøller, som var der brugt crepejern :klapper:

Er hun chokoladesmoke? speciel farve…[/QUOTE]

Jeps men fik styr på det inden det gik til dommeren :wink:
Hun er kun chokolade, farven driller lidt pt. da hun er i babypels, så enden af hårene er meget lyse.

Hun er sød, det bette pus :hjerte:

Hun er bare for nuttet :slight_smile:

Ih hvor er hun cute :wehuu:
Man bliver da helt fristet til at få taget professionelle billeder af banditterne…måske kunne det camoufleres som en slags julegave til mig selv :?:

Hun ser skøn ud.