McCoy hos fotografen

Ja, i Fredericia tænkte jeg at jeg ville gå en tur forbi kattefotografen med McCoy, nu hvor jeg kunne få det med samme baggrund som med Athea i sin tid. Det blev til 64 billeder, og et enkelt brugbart, som jeg nu har købt :slight_smile:

Man er ikke i tvivl om at den dejlige basse er en hankat!

Baggrunden står altså rigtig flot til hans striwer! :wehuu:

Åh hvor er han smuk og hvor er han blevet maskulin.

Han er en flot kat, den McCoy:hjerte: - både på billeder og in real life. :smiley:

Øhm, ja. Men hvad har det her med Søren Sko at gøre? :tihi:

Han er altså en lækker en! :smiley:

Smukke bamse :smiley:

Undskyld, er rettet. Jeg vrøvlede, fordi jeg lige havde set Søren Sko i en anden tråd. :dokdok:
McCoy’s flotte, brede hankattehovede kender jeg jo så godt. :slight_smile:

Skønt billede af en rigtig smuk hankat :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: men 64 billeder og kun et godt :uha:

Hvor er han bare dejlig, Eva :hjerte: :hjerte:

Rigtigt godt billede af en flot kat - og den baggrundsfarve er da totalt perfekt til ham. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1060484]Undskyld, er rettet. Jeg vrøvlede, fordi jeg lige havde set Søren Sko i en anden tråd. :dokdok:
McCoy’s flotte, brede hankattehovede kender jeg jo så godt. :)[/QUOTE]

Hehe, det er heller ikke sådan med alle de européer, eller nowet :høhø:

Jep, og det mest irriterende er at det er opstillingen, der gjorde noget af det. F.eks. et der ellers var fint, men hvor halen så rammer baggrunden så den får et dumt knæk/bliver trykket flad… Savner Felicious. Der havde jeg altid svært ved at begrænse mig når der var taget 10-20 billeder…

Ja, den der støvede lilla passer bare rigtig godt til dem :slight_smile:

Her er hans mor, på samme baggrund (men anden fotograf)

Han er bare så lækker:hjerte::brist::brist:
Min lillebror og svigerinde var ved at falde i svime over ham til udstillingen :inlove::hjerte::inlove:

dælme et flot stykke kattemandfolk :slight_smile:

McCoy er simpelthen en PRAGTFULD hankat…!! Skal han ikke snart være far til et par kuld? Hva??