Mco bøger

nu da vi er blevet lykkelige ejere af en dejlig cooner, vil vi meget gerne vide mere om racen og en god vej til sådan en viden ka jo være en bog, hvad findes der af gode bøger om sådan mco’er, helst på dansk, ved felis danica har lavet en bog om mco, men den er ret tynd syntes jeg, men det ku jo tænkes det var en god bog, hvad er der ellers af materiale om mco

FD’s udgivelse om MCO er en god og relevant bog, så vidt jeg husker. Der findes diverse opslagsværker (politikkens, lademanns mv) men deres informationer er ikke nær så relevante, korrekte, og ofte oversat fra amerikansk eller andet. :slight_smile:

Jeg har et par tynde amerikanske udgivelser som jeg fik kraftigt anbefalet da Junior flyttede ind - I må gerne låne dem og se om det er noget?

Det er “That Yankee Cat” af Marilis Hornidge og “Maine Coon Cats (Complete Pet Owner’s Manual)” af Carol Himsel Daly.

[quote=Gizzemissen;451654]Jeg har et par tynde amerikanske udgivelser som jeg fik kraftigt anbefalet da Junior flyttede ind - I må gerne låne dem og se om det er noget?

Det er “That Yankee Cat” af Marilis Hornidge og “Maine Coon Cats (Complete Pet Owner’s Manual)” af Carol Himsel Daly.[/quote]

dem vil vi meget meget gerne låne

Hvis I kommer til kredsmøde skal jeg forsøge at huske at tage dem med der :slight_smile: