Mea bliver 7 år i dag

Og det havde jeg ikke regnet med! Hun blev i august 2009 indlagt fordi hun “pludselig” var rigtig dårlig, og det viste sig at hendes nyretal var skyhøje. Men en omgang med drop rettede op på hende, og hun har siden kun taget på og virker til at stortrives, og kommer ofte hjem med mus og småfugle til os.

Men tænk at det virkelig er 7 år siden hun kom til verden, og sidenhen blev min en meget, meget våd Sankt Hans aften…

Hun er en meget speciel og absolut skøn kat, der virkelig har en særligt plads i mit hjerte. Jeg håber at kunne komme til at beholde hende mange år endnu. Her i tråden er lige et par billeder taget af damen i dag, dog var der ikke mange der blev vellykkede, da hun hellere ville nusses med end at tages billeder af.

Mea kommer løbende for at sige hej

Mea illusterer lige hvor godt det er at blive nusset af Casper

Skabe sig lidt kan man også

Hvor er hun bare smuk Eva :hjerte: STORT TILLYKKE med hende:flag: Må i have hende i mange mange år endnu -love

Stort tillykke til en meget smuk og dejlig Mea - håber hun må opleve mange, mange flere fødselsdage.

:flag::flag::flag::flag:

Hvor er hun bare smuk! :wehuu:
Stort tillykke med hende! :flag::flag::flag:

Hjertelig tillykke smukke pige.
Leopold siger du ser knaldgodt ud og Otto slikker sig om munden, mens Lilli fornærmet går sin vej.
Mjauuuu fra Missebanden

Sikke nogle fantastiske billeder af en rigtig smuk kat :wehuu:.
Gid du må opleve mange flere fødselsdage endnu Mea :hjerte:.

:flag::yah::yatta:-balloons-tillykke:gave::ballonbamse:-føzda:happybirthday::krammegave::balloner::puuuuust:

Hvor er det skønt at se hende så frisk og livlig :thumbup:

Stort tillykke med fødselsdagen Mea-mus - og det glæder jeg mig også til at kunne sige mange år frem i tiden :hjerte:

[quote=Eva;369732]Stort tillykke til en meget smuk og dejlig Mea - håber hun må opleve mange, mange flere fødselsdage.

:flag::flag::flag::flag:[/quote]

SineGry og Eva - Mange tak, det håber jeg også at vi får lov til. :slight_smile:

[quote=Maria Amanda;369735]Hvor er hun bare smuk! :wehuu:
Stort tillykke med hende! :flag::flag::flag:[/quote]

Mange tak :slight_smile:

[quote=Leopolds mor;369738]Hjertelig tillykke smukke pige.
Leopold siger du ser knaldgodt ud og Otto slikker sig om munden, mens Lilli fornærmet går sin vej.
Mjauuuu fra Missebanden[/quote]

Hehe, og Mea ville bare tænke “Nå!” og svanse videre -engel

[quote=En forhenværende bruger;369740]Sikke nogle fantastiske billeder af en rigtig smuk kat :wehuu:.
Gid du må opleve mange flere fødselsdage endnu Mea :hjerte:.

[/quote]

Mange tak for komplimenten og ønsket :slight_smile:

[quote=Gizzemissen;369744]Hvor er det skønt at se hende så frisk og livlig :thumbup:

Stort tillykke med fødselsdagen Mea-mus - og det glæder jeg mig også til at kunne sige mange år frem i tiden :hjerte:[/quote]

Jaah, hun er så fantastisk og folder sig virkelig ud derude i græsmarkerne. Hende og May har lige taget den helt store spunsetur frem og tilbage derude :yah:

Stort tillykke til en smuk dame :wehuu:

Skattekat - Mange tak :smiley:

Tillykke Mea din smukke kat. :flag:

Godt at du har det meget bedre nu :wehuu:

Birthe - Ja, det er virkelig dejligt. Jeg havde slet ikke regnet med det dengang, for hun var virkelig skidtmads, men hun er bare kommet sig så godt og så pænt…

Hvor er det dejligt at hun har fået det bedre :thumbup:
Hun ser meget dejlig og lækker ud, når hun sådan smider sig ned :wehuu: lige til at nusse :hjerte:

Hjertelig til lykke du smukke misse-pige med din 7-års fødselsdag.

:flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

Hvor er du dog smuk.
Hvilke skønne grønne øjne, du har…:wehuu:

stort tillykke til en virkelig smuk & dejlig kat

:flag: :tillykke:

:hjerte::hjerte:Stort tillykke, til smukke Mea :hjerte::hjerte:

tillyke gamle tøs - kors hvor er det godt vi har dig endnu.
da du lå der med mat pels og matte øjne troede jeg sgi du var væk. men ukrudt forgår ikke så let !

tillykke med dagen tøs

[quote=Itzy Bitzy;369916]Hvor er det dejligt at hun har fået det bedre :thumbup:
Hun ser meget dejlig og lækker ud, når hun sådan smider sig ned :wehuu: lige til at nusse :hjerte:[/quote]

Jaah, og nusses skal hun :inlove:

[quote=Mona Jensen;369919]Hjertelig til lykke du smukke misse-pige med din 7-års fødselsdag.

:flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

Hvor er du dog smuk.
Hvilke skønne grønne øjne, du har…:wehuu:[/quote]

Mange tak :slight_smile: Hvis du mener det er grønne øjne, så skal du dog se hendes datters :wink:

[quote=Musashi;369929]stort tillykke til en virkelig smuk & dejlig kat

:flag: :tillykke:[/quote]

Musashi og Kaja - Mange tak begge to :slight_smile:

[quote=kira v;369976]tillyke gamle tøs - kors hvor er det godt vi har dig endnu.
da du lå der med mat pels og matte øjne troede jeg sgi du var væk. men ukrudt forgår ikke så let !

tillykke med dagen tøs[/quote]

Ja, det troede jeg da godt nok også. Men hun var sgu sej… :kryds::wehu:
Og tak

Forsinket tillykke med hende, den skønne, seje sild!!! Hun må vel også godt blive fejret en smule i dag, ikke :wink:

:flag: :flag:

M&M-mor - Jo, absolut. Hun har også lige fortæret en dåse applaws med stor fornøjelse :smiley: