Mea fangede en mus

Hehe, ja jeg var altså lidt stolt af Mea igår.
Hun er jo de sidste måneder kommet sig flot oven på en indlæggelse da hun fik konstateret kronisk nyresvigt. Jeg håber at komme til at have hende mange måneder endnu. Hun er efter vi flyttede begyndt at komme ud igen, og det går rigtig godt.

Men pointen med dette indlæg er at da jeg lukkede Mea ind igår, så jeg hende sidde på dørmåtten udenfor og miauwe, jeg åbnede og hun rendte ind i soveværelset hvor hun altid render ind, da det er der hendes mad står.
Jeg fik lukket og kom derind også - og sørme om der ikke lå en død mus på gulvet foran Mea. Jeg sad lidt og kiggede på den og spekulerede på hvad jeg skulle - smide den ud igen, eller?
Imens jeg sad og overvejede begyndte Mea at lege med den. Den blev smidt lidt rundt med og så begyndte hun ellers at spise den. Nå, de afgjorde det. Hvis hun ville spise den, så måtte hun få lov til det. Spist blev den også - rub og stub røg ned!
Jeg sad imens og kiggede på min kat og var faktisk temmelig stolt :smiley: Efter at have været indekat i næsten 5 år, så kunne hun altså stadig det der!

Seje Mea -storrespekt

Giv lige mispigen et møz i panden fra mig :hjerte:

Tina - Hehe, ja hun er så :smiley: Så må jeg jo bare rende rundt med gulvskrubben efter hende :slight_smile:

Skal jeg gøre -love

Dygtig missepige :slight_smile:

Hvor er hun da bare en sej pige.
Stærkt gået! :smiley:

Birthe og Martin - mange tak :slight_smile:

Ja, det er jo ikke fordi det er noget specielt stort at en kat fanger en mus, men når det er en kat man troede man skulle miste for bare 3 måneder siden, så bliver det altså lige til noget ekstra -love

Hvor er hun da dygtig Mea, hun virker til at være helt på toppen :thumbup:

Sej missepige. Ja selvfølgelig kan hun fange mus…det er instinktivt :rock: at så nogle er bedre til det end andre er en anden sag.
Men DYGTIG, ER hun :thumbup:
SÅ dejligt atv læse hun har det bedre…håber hun bliver mange, mange, mange, mange år endnu :pote:

Brita - Hehe, ja… Hun er aldrig kommet hjem med en før, men har da set hende tage både en mus og en fugl i hendes unge dage :slight_smile: