Har samlet vand i spande og kander fra regntønden - godt at have på lager skulle der komme meget sol. Står langs den nyplantede takshæk i urtehaven.
I morges som hver morgen og aften - dræbersneglejagt. Dem havde jeg i en lille spand klar til at koge.
Jeg falder over vandkanden, lander med røven i en spand fyldt med vand - splat ud over det hele. Jeg sidder fast i spanden - bliver nød til at vælt mig selv ned på alle fire og kravle hen til højbedet jeg kunne holde i for at komme op at stå. Fandme godt der ikke var tilskuere. Nøj jeg var våd - og kunne samle sneglene igen - de havde fået en lufttur ud af spanden.
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1256312]- det ved jeg hvad er nu
Har samlet vand i spande og kander fra regntønden - godt at have på lager skulle der komme meget sol. Står langs den nyplantede takshæk i urtehaven.
I morges som hver morgen og aften - dræbersneglejagt. Dem havde jeg i en lille spand klar til at koge.
Jeg falder over vandkanden, lander med røven i en spand fyldt med vand - splat ud over det hele. Jeg sidder fast i spanden - bliver nød til at vælt mig selv ned på alle fire og kravle hen til højbedet jeg kunne holde i for at komme op at stå. Fandme godt der ikke var tilskuere. Nøj jeg var våd - og kunne samle sneglene igen - de havde fået en lufttur ud af spanden.[/QUOTE]
Nej jeg går ikke rundt med spand på måsen og kattene var heldigvis inde. Mens jeg fjumsede rundt der sendte jeg mobilen på køkkenbordet en venlig tanke. Den får altid en venlig tanke når ting ikke går som forventet og den ikke er i hånden.