MedicAnimal kan også erkende deres fejl

Nu er man jo efterhånden så vant til, at er der en fejl, skade etc. i en pakke fra Zooplus, så erstatter de uden ret mange spørgsmål.
Så spændt blev jeg på MedicAnimals service, da jeg modtog en pose foder, som jeg bare ikke syntes var okay.

Jeg havde bestilt 4x 1,5 kg. James Wellbeloved Lamb & Vegetabels. De 3 af poserne så fine ud med holdbarhed til september. Mens den sidste var noget mere slidt i posen og med holdbarhed til kun maj måned.
Min første tanke var at så måtte den pose jo bare bruges først, men der skulle ikke ret meget ekstra inspektion til for at konstatere, at posen også måtte være utæt, for den manglede vacuum ift. de andre poser og lugtede kraftigt af foder, når man rørte ved den.
Ganske rigtigt så indenunder den strimmel, der blot beskytter lynlåsen, men ikke gør posen lufttæt, der var et stort hul., så posen kan jo have været utæt, jeg ved ikke hvor længe.
MedicAnimal bedte om et billede af posen, og så sendt de få dage efter en ny pose, som jeg nu har modtaget :thumbup:

Jeg bestilte på et tidspunkt 3 x 10 Zylkene og fik kun 1 x 10. Det var jo lidt svært at dokumentere, men jeg skrev det til dem, og de postede omgående de sidste 20. Så jeg er også rigtig godt tilfreds med deres kundeservice :slight_smile: