MedicAnimal

Jeg har endelig modtaget min længe ventede pakke med noget kattemad og min feliway diffuser - troede jeg !

Jeg har nemlig fået en diffuser refill - men ingen diffuser! :argh:

Jeg har nu skrevet en mail til MedicAnimal og spurgt hvad vi kan gøre, samt vedhæftet min ordrebekræftelse, hvorpå der står at jeg har bestilt en diffuser…

Nogen der har erfaringer med dem når det kommer til fejlleveringer :?

Er de nemme nok at have med at gøre, eller kan det ende med at jeg er nødt til at bestille en ny diffuser?
Og skal jeg mon selv betale leveringsomkostningerne for at få en ny? :gruble:

Jeg har tit handlet hos MedicAnimal. Jeg har altid fået det, jeg har bestilt - eller en mail om at de ikke kunne levere. De har en vældig god og effektiv online live chat, som kan løse mange problemer og svare på mange spørgsmål. Jeg har ingen erfaringer med fejlleveringer derfra, men jeg kan ikke foretsille mig, de ikke vil være behjælpelige, især hvis det er beviseligt, at fejlen er på deres side.

Hvor længe er der gået inden du har fået dit produkt? Min søster har nemlig bestilt hos dem for en uge siden og det er stadig ikke afsendt.

Jeg bestilte søndag, så det er jo ikke fordi det er så længe igen…
Men når man går og venter på den der Feliway, som er rimelig vigtig, føles ventetiden lang…

Og så kom der oven i købet det forkerte produkt, som jeg ikke kan bruge til noget, før jeg får min diffuser :dokdok:

Det kan variere. Deres online chat er meget hjælpsom til at besvare spørgsmål.

Det er også første gang jeg har haft problemer, og jeg har handlet der i et par år…
Men vil da lige prøve den der chat, du nævner :slight_smile:

Ok tak for svar. Så må min søster hellere skrive til dem for de har da leveret noget hurtigere til dig

Har hun ikke fået en email om at hendes pakke er blevet “shipped” og derved fået en Tracking nr?
Så kan hun nemlig se inde på www.dpd.dk hvor i verden den befinder sig

Nej den står stadig som at den slet ikke er afsendt - det er lidt mystisk…men hun må jo kontakte dem :slight_smile:

Ja gør da det :slight_smile:

Jeg sidder i chaten derinde med en medarbejder lige nu.
Er lidt spændt på, hvad vi finder ud af :slight_smile:

Så fik vi chattet lidt.

Hun beklagede fejlen mange gange, og vil sørge for at der bliver sendt en diffuser plug-in afsted til mig i dag :slight_smile:

Fantastisk kundeservice!!!

Jeg fik heller ikke noget tracknr til min pakke - og de var flere dage om at svare da jeg skrev og spurgte, hvor den blev af.
Så den var så kommet i mellemtiden, hvilket jeg skrev tilbage til dem - og fik svar næsten 2 uger efter, at det var da dejligt den var kommet frem …
Så nogen udpræget god service, er ikke mit indtryk.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;643477]Jeg fik heller ikke noget tracknr til min pakke - og de var flere dage om at svare da jeg skrev og spurgte, hvor den blev af.
Så den var så kommet i mellemtiden, hvilket jeg skrev tilbage til dem - og fik svar næsten 2 uger efter, at det var da dejligt den var kommet frem …
Så nogen udpræget god service, er ikke mit indtryk.[/QUOTE]

Jeg sendte dem også en email på et tidspunkt, og de var virkelig længe om at svare.
Men den chat der, den er nu et hit synes jeg :slight_smile: