Medlemsmøde - Genetik - Sommerfest

Så er det blevet tid til Viking Cats sommerfest, og vi håber selvfølgelig at se en masse af jer til hygge og samvær med gode venner lørdag d. 25. august 2012

I år tager vi til Nykøbing Sjælland, og vi starter ud med et åbent medlemsmøde, hvor du kan komme med ris, ros og forslag til bestyrelsen kl. 13:00-14:30. Her kan også bidrages med forslag til kommende møder og arrangementer. Der serveres lidt kaffe og kage til mødet.

14:45-17:45 afholder Pil Refstrup genetikforedrag.

Kl. 18:00 - Er der grill og hygge, hvor vi står for at tænde op i grillen. Du skal selv have kød med til grillen, men vi serverer flüte, salat mm. samt lidt dessert til den søde tand.

Der vil hele dagen være mulighed for at købe øl og vand.

Der kan tilmeldes allerede nu og helt frem til d. 20. august.

Pris:

• Medlemsmøde: 0,-
  • Genetikforedrag: 50,-
  • Grillfest: 100,-

Tilmeld jer på vores hjemmeside- vi glæder os til at se jer!

[QUOTE=Jenny;903047]Så er det blevet tid til Viking Cats sommerfest, og vi håber selvfølgelig at se en masse af jer til hygge og samvær med gode venner lørdag d. 25. august 2012

Der kan tilmeldes allerede nu og helt frem til d. 20. september.
[/QUOTE]

I er da virkelig servicemindede, synes jeg :cool:

Øv, hvor ville jeg gerne med - men jeg vil alligevel nok hellere på ferie … håber I får en rigtig god dag! :slight_smile:

UPS!!! Der skulle selvfølgelig stå 20. august :stuck_out_tongue: Sorry! Men kan ikke rette indlægget nu. Måske en admin vil?

Datoen reserveret indtil videre :slight_smile:

Datoen er reserveret :smiley: …og vi satser stærkt på at jeg er klar til sådan et spændende arrangement :slight_smile:

Jeg har rettet datoen for dig Jenny… slave for Verner :slight_smile:

Er der så en anden, der kan rette i dit indlæg, så Else bliver til Jenny :? :stuck_out_tongue:

Nej nej ikke kun til Jenny, men til Jenny slave for Verner :klapper:

Loooool …Det må være varmen, eller osse fordi jeg samtidig snakkede med en Else i telefonen :slight_smile:
Det bliver rettet :slight_smile:

Sår’n :høhø:

Døøøøgtig :ok:

Haha, det var alligevel nyt :smiley: Er sgu aldrig blevet kaldt Else før :stuck_out_tongue:

Så er det ved at være sidste frist for tilmelding :slight_smile:

Ja, men min økonomi kan lige nå at blive bedre, inden den udløber :smiley:

Jeg må desværre erkende at jeg kommer til at bruge en del tid på at komme oven på min CI operation, bliver alt for hurtigt træt. Så øv bøv ingen sommerfest i år til mig :frowning:

Og vi skal til vejfest…og er arrangører, så vi kan desværre heller ikke komme :frowning:

Nu er det jo lige om lidt, og jeg er tilmeldt - glæder mig til en dag i kattens tegn.

Jeg ville rigtig gerne med - men skal desværre arbejde hele weekenden.

Så fik jeg mig tilmeldt - havde glemt den lille detalje. Datoen har været reserveret længe jo :slight_smile: