Meget tynd mave.. hjælp

Godmorgen allesammen…
Jeg vågnede i nat ved lyden af nogen plaskende ude fra gangen. Jeg stod op og opdagede at Silke havde meget tynd mave, men kun den ene gang og har spist siden. Nu er mit problem bare at jeg skal ud at servere her ved middagstid og min plan var så først at komme hjem i morgen. Men nu er jeg i tvivl, hvis hun har det dårligt, hun virker frisk nok, men jeg har ikke lyst til at komme hjem til en lejlighed fyldt med l*** og en syg kat. Så skal jeg bare tage afsted og lade hende være hjemme eller skal jeg få en til at kigge ind til hende i eftermiddag og så kan jeg tage hjem hvis det er helt galt?? Er der noget jeg kan give hende eller jeg skal forholde mig til inden jeg tager afsted?

Knus

[quote=MissSilke;494453]Godmorgen allesammen…
Jeg vågnede i nat ved lyden af nogen plaskende ude fra gangen. Jeg stod op og opdagede at Silke havde meget tynd mave, men kun den ene gang og har spist siden. Nu er mit problem bare at jeg skal ud at servere her ved middagstid og min plan var så først at komme hjem i morgen. Men nu er jeg i tvivl, hvis hun har det dårligt, hun virker frisk nok, men jeg har ikke lyst til at komme hjem til en lejlighed fyldt med l*** og en syg kat. Så skal jeg bare tage afsted og lade hende være hjemme eller skal jeg få en til at kigge ind til hende i eftermiddag og så kan jeg tage hjem hvis det er helt galt?? Er der noget jeg kan give hende eller jeg skal forholde mig til inden jeg tager afsted?

Knus[/quote]

Vivtor har også næsten lige haft det. Noget du kan gøre er i hvert fald at koge noget kylling til hende (uden ben) og serverer det for hende. Det virkede i hvert fald meget godt for Victor og var et råd jeg fik herindefra.

Sørg for at hun får væske nok, så hun ikke dehydrerer.
Jeg gav Victor noget af koge-vandet ovenpå sin kylling, for han har altid nemmere ved at drikke vand, hvis det smager af mad, og så SKAL han drikke vandet før han kan komme ned og få ordentligt fat på kyllinge-stykkerne :høhø:

[quote=Simon;495384]Vivtor har også næsten lige haft det. Noget du kan gøre er i hvert fald at koge noget kylling til hende (uden ben) og serverer det for hende. Det virkede i hvert fald meget godt for Victor og var et råd jeg fik herindefra.

Sørg for at hun får væske nok, så hun ikke dehydrerer.
Jeg gav Victor noget af koge-vandet ovenpå sin kylling, for han har altid nemmere ved at drikke vand, hvis det smager af mad, og så SKAL han drikke vandet før han kan komme ned og få ordentligt fat på kyllinge-stykkerne :høhø:[/quote]

Tusind tak for svar… Hun er allerede i bedring… :slight_smile: