Meja Hittemis

Ja jeg snuppede også lige et par billeder af den smukke Meja Hittemis.

Hun er dælme godtnok vidunderlig. Heldigvis er hun reserveret, for så behøver jeg ikke gå og savle over hende mere.

Uff hvor er hun bare blevet stor, og ikke mindst LÆKKER :hjerte:

Gud hvor er hun blevet fin!!

Sikke farver…hun er en smååååk mis :wehuu::wehuu:

Hun er SÅ smuk!

Hvor skal hun hen og bo? (evt. pb)
Jeg har jo lidt følelsesmæssige aktier i den lille miv, som mormis glemte i vores have… :slight_smile:

/Mette

[quote=Mette Mejdahl;485340]Hun er SÅ smuk!

Hvor skal hun hen og bo? (evt. pb)
Jeg har jo lidt følelsesmæssige aktier i den lille miv, som mormis glemte i vores have… :slight_smile:

/Mette[/quote]

Har sendt dig en PB… :slight_smile:

Ja hun har bare nogle smukke farver…
:hjerte::hjerte: Og nu har hun også fået nyt hjem :wehuu:

hold da kejle hun er smuuuuuk :wehuu::wehuu::wehuu:

Nårh en lille putte :love:
Håber hun får et rigtig godt hjem :slight_smile:

[quote=Ann R;485880]Nårh en lille putte :love:
Håber hun får et rigtig godt hjem :)[/quote]

Jeg er på ingen måde i tvivl om hendes nye hjem.
Det unge par er HELT vilde med hende. De spurgte om hvornår hun kunne blive kastreret da de var oppe, hvortil jeg fortalte at det havde jeg skam gjort i forvejen samt fået hende vaccineret. Så var de elle vilde.
Hun har en hest som i dag er tæt på 30 år. Hun har haft ham i de sidste 17 år, og har aldrig tilsidesat ham i forhold til dyrlæge.
hun har 2 kaniner, som får samme behandling som hesten mht. dyrlæge. Desuden er han helt vild med katte - faktisk var det hans ønske at få lige præcis hende, da de havde kigget på et par forskellige annoncer hvor ingen af kattene havde “blikket” i øjnene.
De sad her i flere timer og bare nussede hende og de 3 andre små puslinger :hjerte:
De var meget opsat på, at hun ikke skulle over til dem alt for tidligt, for hun skulle lige være helt klar. De ville hellere vente 1 måned længere, bare så hun var fuldstændig klar til at forlade os.

Det bedste er at vi har mulighed for at besøge hende så ofte vi har lyst. :yah: :wehu:

Ih guder, hvor er hun bare (stadig) den smukkeste tortie jeg længe har set! :hjerte:
Jeg er glad for at der er fundet et hjem til hende - ellers ville jeg gå i seriøse tanker om at få hende herhjem. :wehuu:

[quote=Tea;489001]Ih guder, hvor er hun bare (stadig) den smukkeste tortie jeg længe har set! :hjerte:
Jeg er glad for at der er fundet et hjem til hende - ellers ville jeg gå i seriøse tanker om at få hende herhjem. :wehuu:[/quote]

Hun ER bare lækker - og VILDT kælen samtidig med hun er FARLIG :rolleyes:

Har lige haft hende på vægten, og hun har rundet de 1½ kg :wehuu: :yah: :wehu: 1565 g for at være nøjagtig, men jeg er lidt bange for at noget af det er lidt overskydende delle :ups:

Hun er simpelthen en skønhed, den lille dame.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor længe endnu er du så heldig at have hende?

:hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop: