Mens jeg venter

… på Prins Malik og Prins Milo, så sad jeg og kiggede gamle katte billeder i gennem fra mine tidligere katte.
Og så tænkte jeg, at når I nu er så glade for billeder, så skal I da ikke snydes.

Så i mine albums ligger der billeder af Herkules, som var min første kat, som jeg fik tilbage i 2000. Men grundet tvunget fraflytning og uden mulighed for at få noget at bo i, så måtte jeg ty til en nødløsning.
Jeg havde en veninde boende i mit ekstra værelse i den lejlighed og hun havde en norsk skovkat som Herkules bare havde det så sjovt med. Og da hun flyttede sagde hun, at hvis jeg nogensinde måtte af med ham, så ville hun elske at tage ham.
Så jeg blev meget modvilligt nødt til at lade hende få ham. Men jeg sagde samtidig, at jeg aldrig ville kunne se ham eller hende igen og sådan måtte det være og det kunne hun godt forstå.

Og så er der Zilla (jeg døbte hende Catzilla, men hun blev aldrig kaldt andet end Zilla) og Frede, som jeg købte sammen med min eks-kæreste. Men da jeg så flyttede fra hende, så blev de boende hos hende, da det var bedst, da de jo var vant til at bo der. suk
Jeg saaaaaavner dem, men jeg ved, at de har det godt.
Zilla’s hale er i øvrigt ikke længere end det, I kan se på billedet her i denne tråd. Den var stump og underlig “knækket” og stiv. Hun er født sådan, fik vi at vide på internatet.

Her er et par smagsprøver… resten kan I selv gå ind og se i mit album, hvis I skulle lyste.

Herkules:

Frede (tv) og Zilla:

// Martin

Sikke nogle flotte striber Frede og Zilla har. :wehuu: Det er aldrig nemt at skilles fra sine dyr. :frowning:

Hvor er de dejlige :wehuu: Jeg kan godt forstå du savner dem, men at vide de har det godt er bare super, og må hjælpe lidt på savnet.

Sikke et par dejlige katte:-)

De ser meget forkælede ud som katte skal:-)

sikke et par smukke husbamser du har haft dig der - kan godt forstå du savner dem.

Jeg flyttede fra mine 2 husbamser da jeg var 17 og så dem kun når jeg var hjemme hos mine forældre - det var SÅ forfærdeligt…

Den ene lever endnu - han fylder snart 17 år :slight_smile: han har altid været min kat men han er hele vejens mis og for mad og rejer og tun hos alle beboerne :slight_smile: han er lidt rund i det :slight_smile:

Dejlige billeder du har vist af meget smukke mislinger :slight_smile: og endnu engang tillykke med Milo og Malik :flag:

Åhhhh de er smukke :iloveyou:

super smukke dejlige katte:)

Dejlige misser de ser rigtig søde ud :slight_smile: