Mens mor er på ferie, passes misserne:)

Jeg tillod mig lige at tage 4 dages ferie, med en god veninde i randers.
Rigtig hyggeligt.

Min mor har passet misserne mens jeg har været væk.
Og der er sandeligt ikke blevet sparet på noget.
De har hygget sig:) Sparta indtog med det samme, skuldrene/maven af hende.
Hermie har nydt nogen nye hænder til at klappe, ae, kæle hende. Og de har spist godt med mad!.. Blev næsten chokeret over hvor meget min mor har givet dem. :tihi: De har ikke manglet noget. Mine “lux” dåser, plejer at holde 3-4 dage.
Men dem er der røget 2 af :smiley: på 4 dage. dvs. 800gr vådfoder:)
I aftes har jeg dog undgået at give dem vådfoder, tilgengæld får de kyllinge ben imorgen til morgen mad:)
Flere gange blev jeg holdt opdateret, og misserne har hygget sig. Og har ikke manglet mor, selv om mor her har manglet dem :smiley:

Dejligt at se at de ikke har manglet noget :slight_smile:

Skønt at kunne tage på en lille mini ferie , også vide at de er i så gode hænder :slight_smile:

[QUOTE=Blunky;550542][…] Min mor har passet misserne mens jeg har været væk.
Og der er sandeligt ikke blevet sparet på noget. […][/QUOTE]

Nu, hvor de har set, hvor godt det kan være, får du ikke lov at sulte dem mere… :høhø:

Det er godt at have nogen, man kan stole på med pasningen. Men misserne bliver alligevel altid glade, når man kommer hjem, og alt er tilbage i de kendte rutiner. :slight_smile:

Ja:) De har hygget sig mens min mor har passet dem.
Sparta fiksede endda lyden på hendes computer efter at have vadet rundt på det.
Så min mor fik også noget ud af det:)

Og, de plager godt nok en del nu! :stuck_out_tongue: Vil dog helst ikke oppe forbruget af mad, haha, de ender med at æde mig fra mit hjem så :stuck_out_tongue:

hæhæ en god kattepasser er guld værd :slight_smile:

En sådan skal man virkeligt sørge godt for, for de er svære at opstøve :slight_smile:

Åh, de kære mødre. Min mor agerer også kattepasser når jeg skal på ferie eller ikke er hjemme i en længere periode. Dog er misserne som oftest hjemme hos min mor når de skal passes, og der bliver bestemt ikke sparet på noget når de er der. :høhø:

Menuen indeholder i hvert fald både roast beef, fisk, kylling og hvad Nimbus ellers kan bilde min mor ind er godt kattemad. :tihi:

Fandt ud af de også havde fået laks fra en fiskehandler:P
Mine katte har ikke haft manglet noget.