Mens vi venter på Aroni

“Min” Aroni (Norsk skovkat) er nu blevet 12 uger, og dette er de seneste billeder af ham :love2:
Når vi kommer frem til august, sætter han sine poter her i Danmark.
Indtil da render han rundt i “bikini” i Spanien, hvor der er temmelig varmt pt.

Hanne - han er simpelthen pragtfuld :hjerte: :smiley:

Han er da en hjerteknuser… :hjerte:

Men han bliver nødt til at gro en meget tyk pels. når han skal herop til det kolde nord. :smiley:

Taaaak Pernille.

[QUOTE=FinnFrode;1072261]Han er da en hjerteknuser… :hjerte:

Men han bliver nødt til at gro en meget tyk pels. når han skal herop til det kolde nord. :D[/QUOTE]
Det kommer vist helt af sig selv med de vintre vi holder os :høhø:
Den spanske opdrætter misunder os de kolde vintre, fordi skovkattene får så flotte pelse :thumbup: (selve kulden tror jeg godt hun kunne være foruden :tihi: )

Hvor ser han fin ud Hanne, jeg glæder mig til at se ham med fingerne :slight_smile:

Tak Pia … det glæder jeg mig også til :smiley:

Nøj, hvor får jeg altså killingekriller af de billeder…!!! :smiley: Jeg ve’ os’ ha’!!!

En charmetrold uden lige :hjerte:
August… det er noget af en ventetid, jeg føler med jer :smiley:

Tillykke Hanne! :slight_smile:

Jeg kan godt forstå hvis du glæder dig til juli måned er overstået… :tihi:
Han er en rigtig flot lille dreng… :inlove: Hvilken farve tabby er han? - (Og gætter jeg rigtigt i at det er tabby?) :gruble: :tihi:

Det kan jeg godt forstå Pernille. Der popper jo det ene søde billede op efter det andet.
Lige pludselig en dag, er det din tur :ok:

[QUOTE=Egeberg;1072325]En charmetrold uden lige :hjerte:
August… det er noget af en ventetid, jeg føler med jer :D[/QUOTE]
Åh ja, det føles en liiiiille smule langt ude i fremtiden, men alt godt kommer til den, der venter (siges der :cool2:)

[QUOTE=Ravn;1072340]Tillykke Hanne! :slight_smile:

Jeg kan godt forstå hvis du glæder dig til juli måned er overstået… :tihi:
Han er en rigtig flot lille dreng… :inlove: Hvilken farve tabby er han? - (Og gætter jeg rigtigt i at det er tabby?) :gruble: :tihi:[/QUOTE]
Taaaak.
Jeps du gætter rigtigt :ok: Aroni er tabby. Farven og mønstret hedder sort blotched tabby med hvid (forkortet med en lille fiks EMS kode: NFO n 09 22)

Hvor er han super-kær,- så ventetiden må da være laaaaaang:wehuu:

Cats og Conni

Her sidder prins charming og misser lidt med øjnene i solen.
Aroni har 4 søstre. Her sidder han mellem Kaindé og Iyami.

Jeps han har også prøvet at blive vasket. Hele 2 gange … og selvom føntørren ikke er så farlig som første gang,
så ligner han dog en, der godt kunne være den foruden :tihi: Den skal han nu nok blive vant til.
Dejligt er det, at opdrætteren gør sit til at vænner ham til, både at blive badet og føntørret :thumbup:

[QUOTE=DK Lindvig;1073462]
Her sidder prins charming og misser lidt med øjnene i solen.
Aroni har 4 søstre. Her sidder han mellem Kaindé og Iyami.

Jeps han har også prøvet at blive vasket. Hele 2 gange … og selvom føntørren ikke er så farlig som første gang,
så ligner han dog en, der godt kunne være den foruden :tihi: Den skal han nu nok blive vant til.
Dejligt er det, at opdrætteren gør sit til at vænner ham til, både at blive badet og føntørret :thumbup:[/QUOTE]
Nææ han ser umiddelbart ikke ud til at føntørreren er hans bedste ven endnu :tihi:

Ih Hanne - hvis det var mig, der havde sådan en skønhed i vente, så ville jeg slet ikke kunne vente til august med at gramse på ham! Du kunne dælme tro, der var blevet booket en tur til Spanien i sommerferien så :smiley:

Heldigvis holder jeg først sommerferie når Aroni kommer til Danmark.
Havde jeg ferie her i starten af juni, så var jeg nok også fløjet ned for at se ham :høhø: for ventetiden er laaaaang.
(men det med ventetid kender du jo alt til :cool2: … man får virkelig sat sin tålmodighed på en prøve)

Stort tillykke med ham - Han er vel nok fin :slight_smile:

[QUOTE=DK Lindvig;1073814]Heldigvis holder jeg først sommerferie når Aroni kommer til Danmark.
Havde jeg ferie her i starten af juni, så var jeg nok også fløjet ned for at se ham :høhø: for ventetiden er laaaaang.
(men det med ventetid kender du jo alt til :cool2: … man får virkelig sat sin tålmodighed på en prøve)[/QUOTE]
Ja og du har jo også prøvet det med ventetiden før - men det er jo ingen sag at vente, når der kommer sådan en lækkerbisken hjem :hjerte:

Glæder mig til at se ham IRL og til at nusse ham pelsløs :tihi:

Tik-tak, tik-tak … dagene går, og nu er der kun 12 dage til Aroni kommer til Danmark Her er et par billeder af den dejlige dreng, der pt. har det rigtig varmt i Madrid :love2:

Farfar Sander har den størst tålmodighed med Aroni, der leger “Kongens efterfølger” :tihi:

Her er Aroni kravlet i skyggen, og præsenterer på flotteste vis både sin profil og hage:hjertehop:(og sommerhår) :fløjte:

Ja den hage :inlove:
Et rigtig latino kæbe parti :wink:

Latino kæbeparti :lol: