Mens vi venter på Aroni

:smelter:

Wiiiie nu er det jo lige om straks, han kommer hjem til dig :slight_smile:

Det er det nemlig Rikke :ok:
Han har nu passeret de 20 uger, og ser både LANG og HØJ ud :smiley:
Jeg glæder mig afsindigt til at hente ham og Linnet i lufthavnen :wehu:og ikke mindst til at komme hjem på hotelværelset, hvor jeg rigtig kan nærstudere ham og køsse på ham.
Tror vi bliver nødt til at fejre Aronis hjemkomst med et glas vin eller to … og kender jeg Linnet (og mig selv) ret, så vil vi snakke hele natten.
Hvis vi ser lidt “brugte” ud på udstillingen lørdag i Dragør, så ved I hvorfor :høhø:

Hvor er han flot :hjerte: - og nu er det jo meget snart… :smiley:

Han ser skøøøøøøn ud :hjerte:

Nøj, hvor er han flot!

Glæder mig til at følge ham :slight_smile:

[QUOTE=DK Lindvig;1100160]og kender jeg Linnet (og mig selv) ret, så vil vi snakke hele natten.
Hvis vi ser lidt “brugte” ud på udstillingen lørdag i Dragør, så ved I hvorfor :høhø:[/QUOTE]

Nu kender jeg ikke Linnet - men med DIT snakketøj Hanne, så er jeg slet ikke i tvivl :smiley:

Så må den kaffe snart brygges i Flemløse, for så skal der nusses på Aroni. Hvor ser han da bare dejlig ud :wehuu:
Og den nye udestue skal indvies - om så det er med fluer i kaffen og andre sjove ting, det tager vi med :tihi:

Mon ikke vi kan finde en dag, hvor vi kan indvie den nye udestue :cool2: og nusse lidt på ham Aroni :love2:
Vi har sørme fået hængt et fluenet op, så jeg kan ikke længere garantere flue i kaffen (med mindre du medbringer din egen - flue altså) :tihi:
men lur mig, om der ikke sker noget andet "underligt, sjovt eller skørt … det PLEJER der jo at gøre :rolleyes:

Mit “snakketøj” … må jeg være fri :ass: Hahahaha