Mens vi venter tråd :p

Søde Bonni har rundet de 5 uger og nu er der slet i tvivl om, at hun er drægtig … ikke at der nogensinde har været det, med de selvlysende pinke dutter hun render rundt med :tihi:

Har man lyst kan man jo komme med bud på, hvor hun bærer på … aftalen er max. 4 helst 3 og da hun er svært mere medgørlig end hendes mor, så har jeg da lov til at håbe :høhø:

Start vægt var 3.6 kg … 5 uger er den på 4,2 kg

5! :smiley:

Holder med Katia her. Tror også at der er 5 stk.

5 uger er ca halvvejs, så med den runde mave allerede tror jeg det ligner 7 stk :stuck_out_tongue:

Jeg gætter på 4 stk :høhø:

Jeg tør ikke sige andet end 3 for ellers tæsker Anne mig :tihi: men måske er der alligevel en enkelt mere eller 2 :stuck_out_tongue:

Så siger jeg seks :høhø:

Kan være jeg også skulle få lavet en tråd for Ginny, hun er jo lige knap 6 uger henne :slight_smile:

Nå øv, jeg ville have sagt 6. Det gør jeg alligevel. Hun får 6 tråde :rock:

Fnis, hvilken slags tråde tror du hun får? :stuck_out_tongue:

Det må være orientalsk silketråd… :slight_smile:

Det bliver da noget rod … tror du ikke vi kan nøjes med denne i første omgang? :surrender1:

Tilbage til emnet:
Er det MIN killing, der skal have killinger??!! :uha:

Det er sgi altid svært sådan noget. Jeg tror på 5 stk!

[QUOTE=Skattekat;1310203]Det bliver da noget rod … tror du ikke vi kan nøjes med denne i første omgang? :surrender1:

Tilbage til emnet:
Er det MIN killing, der skal have killinger??!! :uha:[/QUOTE]
Går du sådan og har mange killinger på gule plader rundt omkring?? :tihi:

7! :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;1310203]Det bliver da noget rod … tror du ikke vi kan nøjes med denne i første omgang? :surrender1:

Tilbage til emnet:
Er det MIN killing, der skal have killinger??!! :uha:[/QUOTE]

Ja, det er DIN killing som er lidt af en tøjte og som nærmest voldtog stakkels Sami og som nu må leve med konsekvenserne … Jeg regner med at du påtager dig DIN del af ansvaret :muhaha:

Og til jer, der siger 7 … I don’t like you anymore :pisk:

 :yikes::yikes:

Du skulle måske lave dit stamnavn om til DK IDON’TLIKESEVEN :stuck_out_tongue:

Du ved at både Lykke og jeg vil dig det bedste med store sunde kuld :thumbup:

Det ved jeg ikke, men der står jo “Mens vi venter tråd” :stuck_out_tongue:

Lige et par dugfriske billeder af maven og damen den sidder på … mit ønske om kun 3 eller 4 killinger hænger vist i en tynd tråd efterhånden … hun vejer nu 4,7 kg og der er mindst 9 dage tilbage :høhø: