Mens vi venter (Udstilling Ringsted)

Hvad skal vi dog får tiden til at går med, mens vi venter på at, høre hvordan det er gået for dem der er på udstilling i dag…

uuuuu, venter allerede spænt…

Jeg har netop vasket Wulfi, hun er smuk og parat til imorgen.

Hmmm, skulle man mon stryge sine burgardiner en gang…

Jeg har slet ikke tid til at vente… -høhø jeg får nemlig gæster lige om lidt og det er altid hyggelig -høhø

Jeg har også lige vasket en af mine, det var Princess, der stod for tur…
og lige om idt er det Nevers tur…

Jeg kan fortælle det resultat, som jeg kender:

DK Naturell’s Dell DeLui - han har fået sit første CAP og sørme om han ikke blev NOM [bigloony]

Jeg er meget meget stolt over min skønne dreng - for han er stadigvæk så ung kun 10½ mdr.

Neeeeej hvor er det godt!!!

STORT tillykke!!!

Weeee hvor er det bare godt gået… Stort tillykke til jer weeeeee

Eji hvor er det altså svært at vaske en kat der bare ikke har lyst til det der vand noget… og slet ikke vil føntørres ejjj altså…
Når man er helt alene…

Hold da op det passede godt nok ikke Never det vandpjaskeri og hun kunne i hvert til fald ikke lide føntørren, den larmer ikke ret meget, vi tog det stille og roligt, så stille det nu kan gøres med en kat der ikke vil, den kan jo ikke forstå at det altså går hurtiger med større blæssestyrke… Men jeg fik hende da tør… så nu er hun, små sur…

men mon ikke det guffemad hun har fået sammen med de andre små, får hende til at glemme jeg har været ond…

Garanteret GG

Prøv at vaske misser med en højre arm der ik kan bøjes, strækkes og et håndled der kun kan drejes op og sige goddag… PUUUUHA!

Godt jeg har manden, det er vitterligt ikke nemt alene. Ved præcis hvad du mener G

Hvad gør i når de ik gider føntørreren?? Er det bare - det SKAL du??? Eller har i nogle gode tips??

jeg har f.eks Sunny, han går i panik… så han får lov at luft tørre… jeg tager ham så ca hver halve time og reder og børster ham…
de er nogen der siger jeg jo kan putte ham ind i et af de der bure og tørre ham på den måde, men det kan jeg altså ikke får mig selv til

hanne du tog til udstilling i morgen ikke ? jeg kommer derned og kigger med mads og min svigerinde. er der nogen der ved hvad det koster når man ikke er medlem af noget som helst ?

Ca. 35 - 40 kr.

Måske har DARAK noget familerabat - ved, at Racekatten har/har haft det :slight_smile:

God fornøjelse [bigloony]

Junior lufttørrer - har ikke været i nærheden af ham med føntørreren andet end en gang…hans ansigtsudtryk glemmer jeg aldrig og jeg gør det aldrig igen… -what

Tror også Niggi får lov at lufttørre når hun skal have sit allerførste -øøøvvvs bad inden Aalborg - og Gizmo…ja, han har så lidt pels at han lufttørrer altid.

Jeg gør ligesom Hanne og hiver fat i dem i tide og utide og kæmmer dem godt - især på maven og i bukserne, for der har de en tendens til at få de fineste krøller :smiley:

Diego panikkede også bare fuldstændig over den føntørre, selvom jeg ellers havde ladet den køre meget og længe inden han skulle prøve den første gang. Og ja, så får han altså nogle gange lidt krøller på maven, selvom jeg også har fat i ham mens han tørrer, men så må det altså værre sådan. :smiley:
Men ja, hvor er det svært både at hælde shampoo ud og fordele det godt, og sørge for at katten ikke hopper ud af badekarret, når man altså kun er én person. :S

elsker bare mine korhårede, de er udstillingsklar med, rense øre, klippe negle, og så får pelsen en tur med et vådt vaskeskind.
Kom og hils på mig i morgen, mine katte, har bla.a. kuld med, og den franske opdrætter til kuldets far, hun er på visit pt.

Jeg bruger de der flasker fra opvaskemidel, og lade tutten være åben, det er nemt at tage md en hånd… Jeg bruger håndvasken i køkkenet og jeg har købt en kort slage til at sætter bruserhovedet på… det er meget nemmer…

Jo, jeg kommer i morgen… eji så må vi se om vi kan finde hianden…

Psssst i kunne bruge disse :

viewtopic.php?f=2&t=2138

GG

Jeg ved godt hvad du har fordrevet ventetiden med… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Jeg ved godt hvad du har fordrevet ventetiden med… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :P[/quote:3cspc8ic]

Hvad så?? GG