Mens vi venter (Udstilling Ringsted)

gg aaa haa det kunne vi jo… ihhh… dem havde jeg lige glemt… men min mobil, fortæller mig det her kl 21… da jeg har skrevet i min kalender, har du husket og så en lang huskeliste… :?

Jeg ved godt hvad du har fordrevet ventetiden med… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :P[/quote:16carwz8]

Hvad så?? GG[/quote:16carwz8]

hvordan har fingerne det… smiler med lyd på… du har fået skrevet lidt…

elsker bare mine korhårede, de er udstillingsklar med, rense øre, klippe negle, og så får pelsen en tur med et vådt vaskeskind.
Kom og hils på mig i morgen, mine katte, har bla.a. kuld med, og den franske opdrætter til kuldets far, hun er på visit pt.[/quote:2fhmzdrl]

må man se med fingerne… -love

elsker bare mine korhårede, de er udstillingsklar med, rense øre, klippe negle, og så får pelsen en tur med et vådt vaskeskind.
Kom og hils på mig i morgen, mine katte, har bla.a. kuld med, og den franske opdrætter til kuldets far, hun er på visit pt.[/quote:hv2zbpup]

må man se med fingerne… -love[/quote:hv2zbpup]

se’fø’li -love

elsker bare mine korhårede, de er udstillingsklar med, rense øre, klippe negle, og så får pelsen en tur med et vådt vaskeskind.
Kom og hils på mig i morgen, mine katte, har bla.a. kuld med, og den franske opdrætter til kuldets far, hun er på visit pt.[/quote:1ya3hm5m]

må man se med fingerne… -love[/quote:1ya3hm5m]

se’fø’li -love[/quote:1ya3hm5m]

ejii det glæder jeg mig til…

Jeg ved godt hvad du har fordrevet ventetiden med… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :P[/quote:bmaop2om]

Hvad så?? GG[/quote:bmaop2om]

hvordan har fingerne det… smiler med lyd på… du har fået skrevet lidt…[/quote:bmaop2om]

Skrevet lidt?? Har jeg fortalt dig om det?? Det troede jeg ingen herinde vidste?!?!!
Er jeg ved at blive senil?? G

Jeg ved godt hvad du har fordrevet ventetiden med… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :P[/quote:3hrxc3um]

Hvad så?? GG[/quote:3hrxc3um]

hvordan har fingerne det… smiler med lyd på… du har fået skrevet lidt…[/quote:3hrxc3um]

Skrevet lidt?? Har jeg fortalt dig om det?? Det troede jeg ingen herinde vidste?!?!!
Er jeg ved at blive senil?? G[/quote:3hrxc3um]

Jeg ved alt, viste du ikke det… [bigloony]

er der nogle af jer der har adressen dertil, så jeg kan slå den ind på gps’en og nogen der ved hvad tdi det åbner derinde. er totsl nybegynder, så aner ikke en dyt. derfor jeg skal ind og lære i morgen :stuck_out_tongue:

Ringstedhallen, Tvær Allé 8, 4100 Ringsted

Åbner kl. 10 eller 11 - kan ikke lige finde det.

tak for det… uuuhhhh glæder mig til at komme derned i morgen og se.

[quote="Hanne P
Jeg ved alt, viste du ikke det… [bigloony][/quote]

Haha neeeej det vidste jeg ikke… meeeen tror ikke vi snakker om det samme, for det jeg har skrevet på kender ingen herinde til (nu har jeg nemlig gransket min hjerne G)

Hvad mener du ?? Mener du i trådene??

så har jeg været på min allerførste udstilling. skulle lige se hvordan det fungerede jo. jeg kan ikke finde ud af om det er noget hulk skal.og så mødte jeg jo søde Gitze og søde PP til udstilling, med fine ramses og fine sethi. iiihhh de er fine . og Gitze og PP er så søde. og så så jeg Karen var der og så hendes fine hvide misser. og de der kattegale kort var geniale. så hvis man er itvivl om, det er en fra kattegale kigger man bare efter kattegale skiltet. skide smart :stuck_out_tongue:

men om hulk skal udstilles er jeg lidt i tvivl om. mads var ikke for vild med det, men tror bare vi skal rundt og se lidt mere.

Haha neeeej det vidste jeg ikke… meeeen tror ikke vi snakker om det samme, for det jeg har skrevet på kender ingen herinde til (nu har jeg nemlig gransket min hjerne G)

Hvad mener du ?? Mener du i trådene??[/quote]

nemlig… jeg driller dig og mener i trådene

HAhahha så er jeg med G

Men det skal da ikke være en hemmelighed hvad jeg sysler med…

Jeg skriver børnebøger… skal bare have armen til at virke ordentligt, eller i hvert fald håndleddet, så jeg kan komme i gang med illustrationer G

Sådan en lille hyggenulle beskæftigelse som ungerne i skolen nyder godt af :wink:

eji hvor hyggeligt… det forsøgte jeg mig med da mine drenge var små…