Menuen i august

Her står den på tortillas med forskelligt grønt og oksekød, samt hjemmelavet guacamole og købe-salsa piftet op med chili fra Kimilla.
Ooog så kommer jeg nok til at lave en lagkage til dessert. :høhø:

hmmmm…har nogle pekannødder der skal bruges…må nok lave en pekanpie

Pasta m krydderfrikadeller og paprika/ricottapesto, sammen med en grøn salat…

Desserten… tja, der er for langt over til Jim - desværre :slight_smile: så jeg tror bare at jeg dropper det…

Gaspacho, hjemmebagt surdejsbrød, ost, skinke og pølse

Svært at skribe hvad vi skal have…venter på elektrikeren der skal installerer den nye keramiske komfurplade. Men yougurt er altid godt:) og den gamle forlorne hare fra tirsdag kan jo altid varmes i mikroovnen og dertil rugbrød

Pitabrød :slight_smile:

[QUOTE=Tea;1105649]Her står den på tortillas med forskelligt grønt og oksekød, samt hjemmelavet guacamole og købe-salsa piftet op med chili fra Kimilla.
Ooog så kommer jeg nok til at lave en lagkage til dessert. :høhø:[/QUOTE]
Nå, havde et lille uheld, og nu hjemkommet fra skadestuen gider jeg altså ikke lave mad.
Så menuen flyttes til i morgen, og så står den på frysepizza i dag. :slight_smile:

<---- Medister, flødekartofler, rød peberfrugt, agurk, feta, brocolli, ketchup

Livretten = gratis mad

[QUOTE=Ann K;1105695]Pasta m krydderfrikadeller og paprika/ricottapesto, sammen med en grøn salat…

Desserten… tja, der er for langt over til Jim - desværre :slight_smile: så jeg tror bare at jeg dropper det…[/QUOTE]

du får lige en teaser så…:stuck_out_tongue:

Flæskesteg! Her er så hundekoldt at den nødvendigvis må stå på noget vinteragtigt…
VH
Susanne

Ai, det burde der være en lov imod! Pecanpie! Åååååååååhhhhhh jeg tror jeg dåner af afsavn og udmarvning :tihi:
VH
Susanne

Jeg tror der i øjeblikket bliver lavet nye kartofler, bløde løg og hakkebøffer…på vores nye keramiske kogeplade.

Oksemørbrad med fritter, bearnaise og ærter

[QUOTE=Susanne W;1105824]Flæskesteg! Her er så hundekoldt at den nødvendigvis må stå på noget vinteragtigt…
VH
Susanne[/QUOTE]
Uuh, det har jeg altså også lyst til! Har handlet til stegt flæsk med persillesovs, så det skal også på bordet en af dagene. :smiley:

Æggekage med bacon, tomat og purløg

Venligst
Dorthe

Nye danske kartofler med nakkekotelet til manden og skinkesnitchel til mig. Lidt kogte gulerødder til og en klat smør.

I går fik vi hjemmelavede boller i karry.
I dag har vi masser af rester! Så det bliver nok en slags karrysuppe m. boller, ris og evt. lidt pasta, hvis der er for lidt ris tilbage fra i går.

flødekartofler og noget kalkun noget

Lasagne med hvidløgsflute og en salat