Menuen i august

Brasede kartofler med sprjlæg.

En salat med skaldyr/fisk og brød.

Vi har været afsted til den månedlig stor indkøb
Jeg er mere end død nu
Så menuen står i dag på hotdogs jeg orker ikke at rør en finger mere idag det gør Sejr nok heller ikke nåede han kommer hjem med det sidste lol.
Så det står på fast food

Hjemmelavet rejepizza med masser af persillade på toppen :slight_smile:

Mozzarella, tomat og basilikum med lidt balsamico dryppet over.

I dag står den på æggekage i ovnen m. peberfrugt, løg, pølser, pasta og div. krydderier. :slight_smile:

Resterne af tortillas fra i går (og ja, jeg har spist lagkage til morgenmad i dag. :ups::tihi:)

Nye kartofler og kyllingefillet og en masse forskellige rå grønsager (gulerødder, peber, tomat, agúrk, blomkål, æble…og hvad nu køleskabet har i maven):slight_smile:

En blandet salat

Igår bestod menuen af 3 retter - køkkenet på Hotel Maribo Søpark www.maribo-soepark.dk brillerede med
bresaola med lavendel-sorbet dertil en meget lækker solbæragtig-lambrusco
nænsomt langtidsstegt kalvekød - stadig rosa og så mørt, så det kunne spises med øjenvipperne - med diverse tilbehør, bl.a. stegte syltede grønne tomater dertil en argentinsk cabernet sauvignon
bryllupskage (bestilt udefra) med kaffe og avec efter eget valg

I aften holder vi os nok til sushi :wink:

Foreløbigt står der en kylling i ovnen, en fin fritgående fra Pyrenæerne! Håber den smager godt, for billig var den ikke…:uha: Oh well, og så må vi se hvad jeg finder på dertil.
Og så står der lidt æbler med kanel under noget ymerdryslåg - en pludselig indskydelse, som jeg ikke helt ved om man overhovedet kan spise :høhø:
VH
Susanne

Lavede pølsehorn tidligere idag, så det bliver lige et par pølser med noget spaghetti, et spejlæg og ketchup, hvis jeg engang bliver sulten…

½delen af KG fik flødekartofler i går…så det lavede jeg i dag, godt peppet op med 2 slags timian, oregano, rosmarin og et ordentligt læs purløg…sammen med en tilbudsbøf fra rema med paprika banan

Her var det godt nok i forgårs at vi fik flødekartofler og med en hakkebøf til, men du må nu stadig gerne lige fortælle mig hvad paprika banan er? :uha: :tihi:

Der ligger en godt krydderet nakkefilet på grillen, det til salat og hvidløgsbrød.

Et eller andet fra et menukort :slight_smile:

Menuen idag står på forloren kyllinge farsbrød m kartofler og blomkål til, og en lækker hjemmebikset tomatsovs :smiley: Og måske lidt syltet græskar til.

24 dåser applaws med kylling - nå nej det var til kattene :slight_smile:

Vi har fået lækker spaghetti med kødsovs, men jeg måtte give op efter en halv portion.
Har det simpelthen så varmt og ubehageligt i dag at appetitten er helt væk :frowning: