Menuen i november

Ande-biksemad :slight_smile:

Det bliver frikadeller med sovs og kartofler:)

[QUOTE=Noël;1130283]Skal tilbringe største delen af dagen på sygehuset så vi skal kun have hotwings og salat idag.[/QUOTE]Det får vi så imorgen istedet for .
Har en super skøn mand der synes jeg fortjente lidt saft und kraft .
Så han har lige skubbet 2 bagtkartofler i ovnen dild krydret.
Så har han rørt en kvark krydderurter dressing sammen .
Lavet en lækker tomatsalat.
Og så ligger der to bøffer og venter på at blive stegt

Jeg kom til at købe en citron-halvmåne og så kom jeg til at åbne for den lidt tidligt… Så nu skal jeg vist ikke spise mere :ups:

Min mand har spist en rest pizza fra i går, og så må han tage en ostemad senere, hvis han bliver sulten igen.

Jeg kom til at spise en plade lakridschokolade ved 17 tiden, så jeg kan ikke spise mere:fnis:. Ellers har jeg en rest vegetarisk paella jeg kan varme, når appetitten melder sig igen.

har endelig fået lysten til projekt vægttab igen, så menuen i dag bestod af kyllingtfilet, med frisk rødkålsalat m. madariner, græskarkerner og tørrede tranebær

… Oh Well - en ostemad kan man vel altid klemme ned :ups: Jeg har en rigtig god ost i køleskabet og noget rugbrød som skal spises op i dag, så jeg er jo ‘nødt til’ at tage mig sådan en mad her lige om lidt :engel2:

Nå det blev torskerogns mader i stedet:)

Fik ikke lavet noget i dag, men lørdag stod den på krebinetter, med revet kartofler, gulerødder, pastinakker & majroer blandet sammen, formet & bagt i ovn, med krydderier & ost.

Søndag stod den på frikadeller med gentagelse fra lørdag: revet kartofler, gulerødder, pastinakker & majroer blandet sammen, formet & bagt i ovn, med krydderier & ost. Tilbehør revet gulerod.

Til dessert lagkage

Suppe a la Louise:
Basen er kartoffel og kålrabi der blendes i vandet. Da jeg vil have noget at tygge på i min suppe tilsætter jeg lidt kogt blomkål og tern af hvidkål. Og måske lidt svitsede løg.

Vi endte på restaurant Flammen i går, så vi tager biksemanden i dag i stedet

Hotwings med salat , hjemme rørt creme frais dressing med hvid balsamico, peber og min sommer salt ( hyldeblomst / chili/citron) dertil rodfrugt fritter

Jeg fandt en skinkeculotte til 35 kr i føtex, så den skal vi have sammen med rodfrugter, kartofler og bearnaise sovs :slight_smile:

er liiiiiige en lillebittebittebitte smule bagefter…så and

Vi prøver igen med frikadellerne, der nu hygger sig på panden:)

Vi har spist boller (falafler) i karry med ris og kartofler og brød med blødkogte æg.

Hjemmelavet dildhacis efter gode gamle karolines grundprincipper (fordi jeg ikke lige gad finde opskriften)

Det er så iøvrigt en helt unik slankeopskrift (eller not…) Arla | Arla

Porre kartoffelsuppe med ristet bacon drys dertil semigrove mini pizza kun drysset med lidt ost.
Til dessert/ kaffen kanelsnegle, skal se om jeg kan udskifte sukkeret i kanel fyldet med stevia

Lasagne :savle: Og Ole laver den :rock:

Pariserbøf engang meget senere når husets herre indfinder sig :slight_smile: