Menuen i oktober

I aften står den på brændende kærlighed :hjerte:

Kartofler og en eller anden form for vegetar bøf måske med bearnaisesauce. Kalkun cordon bleu til manden.

Det blev en gang pasta med kødsovs :slight_smile:

Forloren hare med kartofler, vildtsovs og tyttebær og surt :savle:

Rester fra fryseren. Noget tomat/grntsagssovs og noget rodfrugt-omelet.

højrebsbøffer marineret i en masse weired stuff og et stort læs fritter…gammelsulten :savle:

I går fik vi forloren hare med kartofler og vildtsauce og grønsags bøf.

I dag skal vi have rester.

Skal vist starte helt forfra med at rydde køleskabet og se hvad vi mangler af friske ting nu WS endelig er overstået :slight_smile: Det er suppevejr idag, men det tror jeg ikke jeg orker! Vi må finde på noget andet - jeg har nogle “kuffertfisk” (frosne, panerede tingester af diverse oprindelse, meget lidt anstødelig i smagen!) som jeg sikkert tager, og så må vi se hvad Claus skal have. Jeg har ikke set den indvendige side af eget køleskab siden i onsdags, så der skal vist skiftes lidt ud :slight_smile:
VH
Susanne

Her bliver det hamburgerryg, kartofler og grøntsager

I aften står det på hjemmelavet suppe, i det vejr vi har her i esbjerg

Tror det bliver nogle hakkebøffer med en rodfrugtemos, bløde løg og lidt sovs af en art :savle:

Det venter til i morgen… Gider ikke lave mad… Det bliver “Hvad man selv kan finde i køleskabet” i stedet :slight_smile:

Vi fik hjemmelavet suppe igen, pga den kulde vi har for tiden

Hjemmelavet vegetar burger og rugbrød med makrel i tomat.

Vi fiser til sønderjylland i dag… gab

Ole skal hjælpe sin far med at lappe taget i stalden. Det fløj af i stormen. Så den står på svigermors mad i aften :savle:

Hasselbach kartofler, grønsager, brød, en kalkun cordonbleu, måske lidt tofu og bearnaisesauce.

Koteletter med hjemmelavet kartofler og rodfrugt fritter , bearnaise sauce og bønner

I dag kommer Alex over og spiser :slight_smile: så vi skal ha’ (græsk-marineret, sådan cirka) kylling med græske kartofler og salat :slight_smile:

Knækbrød… tror jeg… men jeg har vist ikke mere smøreost, so what to do… Jeg er ene hjemme, så det kunne også ret hurtigt blive til yoghurt - det er en hel uge siden jeg sidst har lavet ordentlig mad i køkkenet, og jeg begynder egentlig at trænge… men det bliver vist først imorgen! Knækbrød it is - smøreost må hentes!
VH
Susanne

Rødspættefileter, brød, kartofler, fyldt peberfrugt og bearnaisesauce.