Mere juble

Da jeg kom hjem her sidst på eftermiddagen. Har været i stof og stil for at købe pladevat til nullerputsenge:tihi: ringer telefonen.
Det er en så sød pige der spørger om jeg eventuelt har en hittemis.
Jeg spørger hende hvor hun har oplysningern fra for det er jo dejligt at vide OM det er fra andre der har hittemisser, kattegale eller et andet katteforum, eller måske mine dyrlæger hvor der står visitkort på skranken…eller min lille uopdaterende hittemishjemmeside :ups:
det var det sidste og det MÅ jeg tilstå er mest optimalt set med mine øjne for det viser jo den har sin berettigelse uagtet hvor undselig den er.
Hun havde mistet sin 16 år gamle mis i sommers. En kat hun havde reddet 12 år gammel fra aflivning da den var bragt ind hos en dyrlæge og var så misrøgtet de ikke gav den mange chancer. Men hun fik den på højkant og nåede altså at blive nullerputtet i 4 år inden den døde af alderdom.
Nu vil hun så igen gøre en forskel for en overskudskat og har sat sig i kø hos mig JUBLE JUBLE JUBLE :wehu::wehu::wehu:
Hun har INGEN krav overhovedet udover den skal være social og sød OG skal kunne klare indelivet indtil de får hus med have.

Det er bare SÅ FEDT…nu har jeg ikke dårlige nerver hver gang jeg besøger mine dyrlæger og der er en seddel i døren (indikation på en ny hittemis er dukket op).

Brita :vandski: som kan gå på vandet lige nu

og tænkt sig, så er du kørt lige forbi vores dør uden at banke på og nasse en kop kaffe.

bare for at gøre dig lidt glad har vi osse en veninde som søger efter en sort/hvid kat på omkring ½ år, så hvis du lige skulle falde over sådan en.

:wehu::wehu: hvor er det bare fedt Brita… jeg kan bestemt godt forstå du kan gå på vandet lige nu!!

Hvor er det bare dejligt at høre Brita.

Bare sig til, så kan hun også blive skrevet på listen. -hopla

Ja, jeg var tæt på jer OG tænkte faktisk på Jer da jeg kørte forbi.
Men for det første kan jeg ikke lide at komme uanmeldt og for det andet drikker jeg the :tihi:…og så havde jeg kattens travlt også :ups:

Hvor er det bare dejligt Brita, må man linke til din hittemisse side ?

MVH
Gitte

Det må man gerne…men den er HÅBLØS uopdateret :ups:
Jeg kan simpelthen ikke nå det…pinligt, ved det.
Burde skrive de forskellige Simba’erns historier og Savannah’erne ligeså…men måske det kommer en dag når jeg får lide ferie :tihi:

Brita, kan hun ikke redde Thomas som Helle har, det lyder da som et godt bud?

Thomas vil ikke egne sig til indekat.
Men han skal nok få et godt hjem. Nu skal han lige “laves” først…det tror jeg bliver gjort inden for de næste dage.
Jeg har lovet min hittekattekonto hjælper.
Der findes hjem til alle katte…det handler blot om at give tid OG bruge den (tiden) bedst muligt

Neeej hvor godt Brita -thumbs

Herligt læsning :thumbup:

Siden jeg læste om Popcorn, dukker han hele tiden op i mine tanker:

"Popcorn er en af de katte, der er smådesperat for at få et nyt hjem
Popcorn er en hankat på 5 år. Han har boet lidt for længe på internat. De første år af hans liv var en fest. Dejlig familie, masser af mad, gode møbler at ligge i - alt var godt!

Ingen ved så rigtig, hvad der skete med Popcorn. Men for ca. et år siden blev han fundet i Hillerød, hvor han gik og miavede efter sin familie.

Han blev anbragt på internatet i Hillerød og da han var sund, rask, i god stand og var øremærket troede internatet i første omgang, at det ville være nemt at finde hans ejer. De fandt også et telefonnummer på ejeren, men hver gang internatet ringede, smed ejeren røret på.

Derfor sidder Popcorn nu og savner en familie eller bare en sød mand eller kvinde, der vil have en sjov, kærlig, intelligent kat, der kan tilpasse sig alle situationer.

Det vil være rigtig synd for Popcorn, hvis han skal opleve endnu et forår og en sommer på internatet.

Popcorn sidder og venter på Hillerød Internat,
Roskildevej 205, 3330 Gørløse, tlf.: 48 27 82 41"

Jeg skal videregive oplysningerne til hende…om hun syntes der er for langt fra Nordjylland til sjælland, ved jeg ikke.

Jeg undrer mig over der ikke er nogen på Sjælland der mangler liiige sådan en mis.

Jeg skal også lige spørge mine naober…de mangler en musefanger, MEN problemer er, de ti 14-årige missepiger IKKE kan døje andre dyr, så bliver det der, vil det nok med al sandsynlighed, så længe de lever, blive udemis han bliver. Dog med maaaaasser af mus, en dejlig stald med heste og alt andet er også OK…foder, nus OG så kunne det jo være de to damer overgav sig.
Jeg beder Poul og at sige det næste gang han er der. Han og Holger har nemlig fået samme interesse…pillefyr. Jøsses som to mænd kan gå op i noget som dette -høhø

For søren Mega… Da manden læste dit indlæg spugte han meget sødt… " Kan man se billeder!!! Kan man!!!" Så nu var jeg nødt til at hoppe ind og vise ham Popcorn… Som var såååå sød… Men… vi skal jo ud og kigge på mislinger på lørdag… OG vi har lige taget Lilly til os… Han er ellers lækker… :frowning:

Det var en dejlig nyhed at komme ind til. Hvor er det skønt at læse, der ogs¨er plads til misser der er voksne.
Brita du gør bare et kanont godt stykke arbejde.
Knus Elin

Der skulle stå TO missepiger…mig om min manglende korrekturlæsning :doh:

Hehe, ja jeg studsede også lidt ved ti 14 årige :smiley:
Men hvor er det fedt at høre, men også lidt trïst så mange foreslag til misser der mangler hjem der også dukker op :frowning: sørgeligt så lidt status huskatten har.

Synes lige, I skal se et billede af Popcorn, som savner et lunt sofahjørne.

Om jeg fatter den kat IKKE for længst har et menneske at nullerputte.
Han er jo INTET mindre end VIDunderlig. :inlove:

han har godt nok et dejligt ansigt:hjerte: