Mere kat. IV

Rose mere eller mindre elegant :slight_smile:

Ren livsglÊde. Hun ligner altid sÄdan en glad lille kat, din fine Rose.:hjerte:

Tre musketerer :tihi: og sÄ en lille Rose med nÊsen i sky :slight_smile:

Hvor er de smukke! Og sikke skĂžnne omgivelser de har. Har du egentlig det hele hegnet ind eller hvordan? Jeg kan nemlig ikke se noget hegn men mine nerver ville ikke stĂ„ til at ha’ de der â€œĂ„l” udenfor uden hegn. Selv i sele er jeg altid smĂ„nervĂžs, Basil har snoet sig ud af sin H-sele to gange O.o

Mine katte gÄr frit :slight_smile: Bor i udkandten af skoven og pÄ en blind grusvej. De kommer ind om natten, sÄ der ikke sker ulykker.
Jeg har overvejet fordele og ulemper ved fritlĂžb, og kender til risikoen, men vĂŠlger at det frie liv er at foretrĂŠkke :slight_smile:
Har i alle mine Ă„r med katte “kun” mistet to til trafikken, og det var da jeg boede ved alfavej.

Hver morgen og/eller aften gÄr vi tur.
Hele flokken kaldes sammen og vi gÄr op af en markvej og lidt rundt omkring. Det er det skÞnneste tidspunkt pÄ dagen :slight_smile:
De fÞlger efter som en flok hunde og fÄr krudtet og tisset af inden natten :slight_smile:

Fantastisk :slight_smile: Jeg tror jeg ville vĂŠre alt for bange for at de blev vĂŠk L Men nu er jeg osse ekstrem hĂžnemor hvad det angĂ„r L Mine unger har jeg heller aldrig haft det godt med ikke at ha’ totalt Ăžje pĂ„ da de var smĂ„ :ups: