M'erne og deres missemor præsenterer sig

Jeg har igennem noget tid læst med - og nu er det vist tid at præsentere sig.

Jeg hedder Susanne Harbo, er 47 år, bor i Skanderborg, arbejder som administrationschef i et PR- og kommunikationsbureau i Århus - og ikke mindst har jeg to katte.

Mister, som er en sort hankat på 3 år. Han har et lidt nervøst gemyt efter nogle dårlige oplevelser i sin første familie. Han elsker sit udeliv, men elsker også at hygge indendøre og at blive nusset, når bare det er mig, der gør det - så han er meget MIN kat.

Misling, som er en tortie på 1½ år. Hun er meget kælen og tillidsfuld. Også hun elsker udelivet, men en dejlig varm plads i sofaen er også god. Hun er en meget nysgerrig kat, og tager gerne med mig på familiebesøg.

M’erne leger og tumler - bare Misling husker, at det er Mister, der bestemmer her i huset.

Begge katte er hittekatte fra Dansk Dyrværns internat i Århus. Igennem de seneste måneder har jeg været besøger for DDAA, dvs. jeg besøger de katte, der bliver udleveret fra internatet til familier her i området. Det er spændende, og indtil nu har der kun været gode oplevelser.

Hej Susanne og -velkommen håber du bliver glad fo at være her.

Og sikke et par smukke mislinger -lovelove

Velkommen til Susanne… -velkommen et dejligt billede du har lagt ind af dine skønne katte -forelsket Det lyder spændende med dit job for DDAA godt at høre det har været positive oplevelser du har haft -thumbs

Velkommen -velkommen

Hej Susanne

Håber dig og misserne vil trives her hos os kattegale -wehuu

-velkommen til Susanne med de smukke misser :smiley:

Hej Susanne :slight_smile:

hvor er det dejligt du har fundet vej ind til de gale katte :slight_smile:

glæder mig meget til at hygge med dig i trådene -hop

smukke smukke missere

-kramer
Miss T

Halløj, velkommen hertil. -velkommen
Überskønne katte, du viser der. -love

Hejsa og -velkommen

Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde.

Hvor er dine misser bare smukke -wehuu

Hej Susanne

Hjerteligt velkommen!

Sikke nogle dejlige m’er!

Håber du bliver glad for at være en del af kattegale og jeg ser frem til at se dig i trådene.

Hej og velkommen til både dig og dine to dejlige smukke katte :slight_smile:

Hej
Også velkommen herin fra mig til dig og de to skønne misser -velkommen

Hej og -velkommen til dig og dine smukke misser