Meta føder

Så har Meta hidkaldt mig til fødekassen, og jeg ligger her foran med en hånd på maven… Damen er ikke fan af veer, kan man se på hendes ansigtsudtryk, men det hjælper med en nussende hånd :slight_smile: Der går nok noget tid endnu, vi er lige startet på veerne…

16 Synes om

Hvor spændende :smiley::smiley: pøj pøj spændt på hvor mange der er :wink:

1 Synes om

Ihhh tillykke med jer - god fornøjelse med mavemassagen :grin:

Dag 64 - hun holder sig fint til normalen. Med den store mave hun render rundt (øhhh ligger) med, bliver det spændende med antal i kuldet.

1 Synes om

:klappe2: Åhh bliver så spændende hvor mange der kommer, pøj pøj med det hele.

1 Synes om

Held og lykke! :heart_eyes:

1 Synes om

Så spændende! Krydser fingre for en let fødsel og fantastiske små :kissing_closed_eyes:

1 Synes om

Den første kom 18.30 og nu er der kommet 3 styk. De første to er i hvert fald begge sølv. Den første er plettet, og ligner en pige og må derfor også være tortie. Nummer 2 er synligt tortie, så det er en pige, og nummer 3 er ved at blive vasket tør pt. Alle 3 har været sædefødsler :slight_smile:

13 Synes om

Nummer 3 er en dreng og er sammen med sine søstre knappet fint på en dievorte. Meta holder pause pt

4 Synes om

Så kom nummer 4 :slight_smile:

7 Synes om

Ih hvor er jeg bare misundelig… jeg vil så gerne snart have små poter i huset igen.

Tillykke med de 4. Jeg håber at du vil spamme os med billeder fremadrettet :slight_smile:

2 Synes om

Og så kom nummer 5. Nr 4 ligner også en pige. :slight_smile:

Helt sikkert, dog er jeg desværre pt uden kamera… Håber også du kommer til at få på en af dine piger… Ellers må du slå dig på europé :hjerte:

6 Synes om

Og så er nummer 6 også kommet… Jeg kan godt forstå Meta efterhånden ser en my træt ud…

6 Synes om

Mon det kun er en my træt hun ser ud :grin:
Men sikke et flot kuld - dem der er kommet indtil videre :wink:
Det må da være helt vildt hårdt at føde så mange, også selvom hun er en ung stærk kat.

1 Synes om

Pt. kæmpe tillykke med de 6 mislinger! :two_hearts:

1 Synes om

Og nu ser hun så rigtig træt ud, for nu er nummer 7 også kommet! Og ingen tvivl om at det er hårdt at føde så mange

3 Synes om

Hold da op! Håber hun stopper der! Men tillykke med syvlingerne :flag:

1 Synes om

/, hold da op det er mange, men stort tillykke med dem :slight_smile:

1 Synes om

Et par billeder af den spindende missemor med sin børneflok. Jeg har kun lige løftet et par haler, men umiddelbart er der 6 piger og 1 dreng! :uha: Og de er alle spottede, ikke én klassisk kunne det blive til… Men skønne og tilfredse virker de alle 7 til at være :hjerte:

20 Synes om

Hvor er de skønne! :smelter:

Stort tillykke med dem :flag:

1 Synes om

Og du får ikke mit tema :stuck_out_tongue_winking_eye: